21.12.2023 12:38

Aon NFP сақтандыру брокерін $13,4 млрд-қа сатып алады

Aon (AON) консалтингтік фирмасы сақтандыру брокерлік қызметтері нарығының тез өсетін сегментіне, активтерді басқаруға және зейнетақы жоспарлары бойынша кеңес беруге қол жеткізу үшін $13,4 млрд-қа жуық мәміле шеңберінде жеке NFP сатып алуға ниетті.

Экономиканың турбуленттілігі жағдайында сақтандыру өнімдеріне сұраныс тұрақты өсуді көрсетеді. Нарықтың бұл сегменті рецессия кезеңінде де орнықты болып қала береді. Тұрақтылықтың құпиясы - көптеген полистерді жұмыс берушілер кепілдендіреді, ал басқалары міндетті болып табылады, мұны үкімет реттейді.

Madison Dearborn Partners және HPS Investment Partners жеке акционерлерімен байланысты қорлармен мәміле 2024 жылдың ортасында жабылады және $7 млрд қолма-қол ақшамен және $6,4 млрд Aon акцияларымен қаржыландырылады деп күтілуде.

Ақшалай бөлігі 2024 жылы $5 млрд көлеміндегі қарыз есебінен қаржыландырылады, ал қалған бөлігі мәміле жабылған кезде беріледі, бұл компанияға ағымдағы кредиттік рейтингті сақтауға мүмкіндік береді.

Morningstar акциялары бойынша аға талдаушы Бретт Хорн мәміле бағасы күтілетін EBITDA-дан 15 есе жоғары болып көрінетінін, дегенмен, Aon уақыт өте келе шығындардың синергиясы $60 млн. құрайды деп күтетінін атап өтті.

Бұл мәміле компанияның ірі Willis Towers Watson сатып алуға талпынысынан кейін болды, реттеушілер қосылуды тоқтатты, себебі нарықта брокерлік сақтандыру саласындағы әлемдегі ең ірі ойыншы пайда болуы мүмкін. Сол кезде Aon стратегиясын өзгертіп, ұқсас, бірақ кішігірім бизнесті сатып алуға шешім қабылдады. 1999 жылы құрылған NFP жылжымайтын мүлік және жазатайым оқиғалар бойынша брокерлік компания болып табылады, ол клиенттерге жеңілдіктер, капиталды басқару және зейнетақы жоспарлары бойынша консультациялар ұсынады. Оның бас директоры Дуг Хаммонд сатып алғаннан кейін бизнесті басқаруды жалғастырады. NFP-нің жылдық табысы биыл $2,2 млрд. деп бағалануда Компания 2024 және 2025 жылдары жалпы түсімнің шамамен 14% -ға өсуін болжап отыр.

Сақтандыру брокерлері сақтандырушы мен оның клиенттері арасында байланыстырушы буын ретінде қызмет етеді, клиенттерге олардың қажеттіліктеріне ең жақсы сәйкес келетін полисті табуға көмектеседі.