22.12.2023 14:59

Nike акциялары есеп жарияланғаннан кейін 11% құлдырады

2024 ҚЖ-ның 2-тоқсанындағы Nike (NKE) жиынтық кірісі $13 388 млн (+ 1% ж/ж) құрады, бұл консенсус болжамымен сәйкес келді. Бір акцияға бөлінген пайда $1,04 болды, ал болжам $0,84 болды.

Тауарлардың өзіндік құны $7 417 млн құрады (г/г -2%). Жалпы пайда $5 971 млн (-5% ж/ж), маржа 44,6% (+ 1,7 п.т.) болды. Әкімшілік және жалпы шаруашылық шығыстардың өсуі ж/ж 1% құрады. Тиімді салық ставкасы 17,9% - ға дейін қысқарды (-1,4 п.т.). Таза пайда $1 578 млн (+ 19% ж/ж), таза маржа 11,7% құрады. Қорлардың құны ж/ж 14% -ға, $8 млрд. дейін қысқарды

Солтүстік Америка сегментін сату ж/ж 4% -ға, $5 625 млн. дейін қысқарды Жиынтық түсімдегі сегменттің үлесі 42% -ды құрады. 2024 ФГ-ның 1-тоқсанында негізгі, Солтүстік Америка нарығында да сату ж/ж 2% -ға қысқарды. Еуропа нарығында сату ж/ж 2% -ға, $3 567 млн. дейін өсті Материктік Қытайда сату 4% -ға, $1 863 млн. дейін ұлғайды. Қытайда сатылымның өсуі бірінші тоқсаннан бері байқалып отырған жоқ. Алайда, негізгі сегментте (аяқ киім) сату құлдырады және басшылық тұтынушылық сұранысқа қатысты, әсіресе Қытай мен Еуропада алаңдаушылық білдірді.

Үлесіне бренд тауарларын сатудың 66% тиесілі аяқ киімді сату долларлық мәнде ж/ж 1% -ға, $8 607 дейін ұлғайды. Бұл ретте, Еуропадағы сату жағдайды сақтап қалды, онда олар бағам айырмашылықтарынан 1 п.п. тиімділігін қоса алғанда, ж/ж 6% -ға өсті. Солтүстік Америка нарығында аяқ киім сату ж/ж 5% -ға, ал Қытайда ж/ж 1% -ға (бағамдық айырмашылықтарды ескере отырып) төмендеді.

Көтерме саудада сату $7,1 млрд құрады (бағам айырмашылығын есепке алғанда ж/ж -2%, ж/ж -3%). Тікелей сату (DTC) ж/ж 6% (бағамдық айырмашылықтарды ескере отырып ж/ж 4%), $5,7 млрд. дейін өсті. Онлайн сату ж/ж 4% -ға (бағамдық айырмашылықтарды ескере отырып, ж/ж 1% -ға) ұлғайды. Сонымен қатар, компания сатып алушылардың онлайн белсенділігінің төмендеуін және кейбір офлайндық дүкендерде трафиктің өсуін атап өтті. Сондай-ақ, инвесторлармен жасалған қоңырауда менеджмент тұтынушылық мінез-құлқының өзгергенін атап өтті: Солтүстік Америкадағы «Қара жұма» мен Қытайдағы Бойдақтар күні сияқты үлкен тұтынушылық мерекелер кезінде жоғары сатылымдар байқалды, бірақ аралық кезеңде сұраныс күтілгеннен баяу болды. Компания тарихтағы ең күшті «қара жұма» болды (ж/ж + 10%).

Nike тоқсандық дивидендті ж/ж 9% -ға ұлғайтты (бір акцияға $0,37, тізілім 1 желтоқсанда жабылды, кірістілік жылдық 1,2%). Акцияларды сатып алу көлемі $1,2 млрд. құрады 2022 жылдың жазында қабылданған ұзақ мерзімді сатып алу бағдарламасы $18 млрд. сомаға есептелген, шамамен 40% -ға игерілген.

Гайденстер. Nike бір жылға түсім болжамын 1% -ға дейін төмендетті, бұған дейін өсім бір мәнді орташа пайыз ауданында болады деп болжанған болатын.

Компанияны қайта құрылымдау жалғасуда (ол 2020 жылдан бері жалғасуда). Өзгерістер ішкі ұйымды қайта қарауды және «дифференциацияланбаған» бөлшек сауда дүкендерінен бас тартқан кезде электрондық коммерцияға көшуді жеделдетуді қамтыды. Ағымдағы тоқсанда қайта құрылымдауға күтілетін шығыстар $400-500 млн. құрайды Баға белгіленімдерінің құлдырауының негізгі триггері Nike-тің «жинақ ақшадан инвестицияға» бағдарламасы аясында үш жыл ішінде $2 млрд жұмсайтынын, нәтижесінде бұл автоматтандыруды арттырады, өнімдерді әзірлеу мен жылжытуды жеңілдетеді және жалпы өндірістік шығындарды азайтады деген жаңалық болды. Менеджменттің пікірінше, мұндай шығыстар 2019 жылдан бастап қосымша $12 млрд табуға қол жеткізілген бұрынғы инвестицияларды мысалға келтіре отырып, тиімді болады.

«Қазан айынан бастап Nike акциялары шамамен 30% -ға өсті, сондықтан түзетулер 10% -дан астамға қорқытарлық көрінбейді. Бұдан басқа, техникалық түзету қағаздар $128 (жылдық максимум) шамасындағы қарсылықтың күшті деңгейіне жақындаған сайын пісіп-жетілді. Алайда, инвесторлардың осындай теріс реакциясы, біздің ойымызша, алаңдатарлық белгі. Есептердегі баға белгілеудің күрт ауытқуы әдеттен тыс нәрсе болмаса да, мұнда ойыншылардың premium apparel retail секторындағы жағдай нашарлайды деген алаңдаушылығы байқалады. Инвесторларға менеджменттің өз жауаптарында жеке мәселелерге назар аударуы да ұнамауы мүмкін. кейбір сән брендтерінің жетістіктері мен атақты адамдармен жасалған жарнамалық келісімшарттар сияқты елеусіз нәрселер, негізгі өңірлердегі негізгі тауар сегментіндегі сатылымдардың қысқаруы аясында ауқымды шығыстар мен инвестициялар сияқты ойыншылар үшін неғұрлым маңызды тақырыптарға назар аудара отырып», - дейді Freedom Finance Global талдау департаменті директорының орынбасары Георгий Ващенко.

Инвестициялық үйлер әзірге таргеттерді азайта қойған жоқ.

«Біз есептілікте жекелеген жетістіктер бар екенін атап өтеміз, бірақ қымбат сегментте сатудың қысқаруынан қорқу, біздің ойымызша, негізделген. Инфляциялық қысым аясында тұтынушылық мінез-құлықтың өзгеруі бірнеше тоқсанда байқалады. Сатып алушылар қымбат брендтердің киімі мен аяқ киіміне кететін шығындарды қысқартатын болады, бұл ретте шығындарды азайту жөніндегі ауқымды бағдарлама жақын арада нәтиже бермейді. Nike жақында әлемнің ең қымбат киім брендтерінің рейтингінде көш бастады. Сондықтан компания өнімдері рецессия немесе үнемдеу салқындатылған жағдайда қысым астында болады. Аяқ киім сатудың қысқаруы киім сегментіне ауысуы мүмкін», - деп санайды сарапшы.

Оң, бірақ алыс драйверлердің ішінен Париждегі Олимпиада ойындарын атап өтуге болады, соның арқасында сатылымдар екінші және үшінші тоқсанда орташа бір мәнді пайызға өсуі мүмкін. АҚШ-та ставкалардың төмендеуі бірқатар сыртқы нарықтарда бағамдық айырмашылықтың ұлғаюына алып келуі мүмкін.