26.12.2023 18:09
Target тоқсандық нәтижелері әр түрлі болды
III тоқсанда Target кірісі $25,4 млрд құрады, бұл өткен жылдың сәйкес тоқсанына қарағанда 4,2% аз, консенсустан жоғары (Factset консенсусы $25,28 млрд). Салыстырмалы сату ж/ж 4,9% -ға төмендеді (консенсус 5,3% -ға төмендейді деп болжанған), бұл тоқсан бұрын -5,4% ж/ж қарағанда сәл жақсы. Дүкендердегі салыстырмалы сату 4,6% (өткен тоқсанда - 4,3%), салыстырмалы сандық сату 6% (өткен тоқсанда - 10,5%) төмендеді. Сатып алулар саны ж/ж 4,1% (өткен тоқсанда -4,8%), ал орташа чек ж/ж 0,8% (өткен тоқсанда -0,7%) төмендеді. Үшінші тоқсанда акцияға түскен пайда консенсустан 43% -ға жоғары болды. TGT акцияға $2,1 мөлшеріндегі пайда туралы хабарлады, бұл компанияның $1,20 болжамының жоғарғы шегінен $1,60 дейін жоғары және өткен жылмен салыстырғанда 36% -ға ұлғайды.
Сату мен орташа чекте тұтынушылардың дискрециялық тауарларға (киім, үйге арналған тауарлар, ойыншықтар мен электроника компанияның 50% -дан астамын құрайды) үнемдеуі теріс әсерін тигізуде. Киім және аксессуарлар сатудан түскен түсім г/г 8% төмендеді (үшінші тоқсандағы жалпы түсімнің 16%), электроника және өзге де тауарлар секторы 13% төмендеді (үшінші тоқсандағы жалпы түсімнің 13%), жиһаз бен үйге арналған тауарларды сату 9% төмендеді (үшінші тоқсандағы жалпы түсімнен 18%), азық-түлік пен сусындарды білдіретін түсімнің басқа секторлары 0-2% біркелкі өсуі кезінде тауарлардың «Бьюти» санаты.
Жалпы пайда 27,4% -ға дейін өсті (консенсусқа сәйкес) бір жыл бұрынғы 24,7% тасымалдар құнының, арзандатулардың және қорларға байланысты басқа да шығындардың төмендеуіне, сондай-ақ «Бьюти» тауарларының неғұрлым маржиналды санатына қарай сатудың қолайлы жылжуына байланысты, ал электроника сияқты рентабельділігі өте төмен санаттарда ең нашар нәтижелер болды.
I тоқсанда операциялық маржа өткен жылдың осындай кезеңімен салыстырғанда 1 п.т. ұлғайып, 5,2% болды. Бұл мән пандемияға дейінгі 2019 жылдың операциялық рентабельділігінің 5,4% жуық. Нәтиже консенсус болжаған 4% -дан жақсы болды.
Тоқсанның соңында қорлар дискрециялық санаттардағы қорлар 19% қысқарған кезде өткен жылмен салыстырғанда 14% -ға төмен $14,7 млрд. құрады. Коммерциялық, жалпы және әкімшілік шығыстар $5,32 млрд-тан $5,22 млрд-қа дейін көбейді. Үшінші тоқсанның соңында компанияның $1,9 млрд. мөлшерінде ақша қаражаты мен олардың баламалары және $15,9 млрд мөлшерінде борышы болды. (жыл басындағы $16,2 млрд. салыстырғанда). Борыштық жүктеме 2,5х Net Debt/EBITDA-дан 2,04х дейін төмендеді.
Гайденс. Target ағымдағы тоқсанда бір акцияға түзетілген пайда $1,90-дан $2,60-қа дейін, ал консенсус $2,24 болады деп күтеді. Ритейлердің айтуынша, салыстырмалы сату «кең ауқым» шегінде орташа бір таңбалы санға төмендейді. Консенсус салыстырмалы сатуды 4,7% -ға төмендетуді болжайды.
Конференц-колл. Тауарлардың «бьюти» сегменті (салыстырмалы сату г/г 2% өсті) оң серпінді жалғастырды. Үй тауарларының салыстырмалы сатылуы өткен жылдың сәйкес кезеңімен салыстырғанда төмендеді, бірақ екінші тоқсанмен салыстырғанда 6% -ға өсті, деп хабарлады Target дамыту жөніндегі директоры Кристина Хеннингтон. Оның айтуынша, кейбір сән бөлімдерінде әйелдер киімдерінің өз брендтері сатуда оң өсім байқалды.
Компания үшінші тоқсанда дивидендтер төледі $0,5 млрд, акцияға есептегенде өткен жылмен салыстырғанда 1,9% жоғары.
«І тоқсанның есебі аралас болып шықты. Екінші тоқсан қатарынан компания г/г рентабельділігінің күрт артқанын көрсетіп отыр. Алайда, сатудың салыстырмалы құлдырауы (MSD) жалғасуда және рентабельділік 2019 жылғы деңгейден төмен күйінде қалып отыр. Бәсекелестер нарықтық үлестерін арттыруды жалғастыруда, ал тұтынушылық әдеттер өзгеруде. Тұтынушылық/бәсекелестік ахуалда өзгерістер болмағанда дүкендердегі сатудың салыстырмалы өсуіне қайту перспективасы түсініксіз болып қалып отыр. Инвесторлардың төмен күтулерін, үшінші тоқсандағы пайда бойынша жақсы көрсеткіштерді және күтілгендей күшті емес түсімнің құлдырауы жақсы қабылданды», - деп Freedom Finance Global сарапшысы Александра Шмидт түсініктеме берді.