28.12.2023 10:13
Expeditors International есебі: нәтижелері және бағалау
«Дегенмен, EXPD нәтижелері бейтарап, кейбір аспектілерде тіпті оң болып шықты. Компанияның бизнес-моделі бәсекелестерге қарағанда маржаны неғұрлым тиімді басқаруға мүмкіндік береді, ал операциялардағы шығындар акцияларды сатып алумен ішінара теңестіріледі. Форвардтық P/E бейтарап деңгейде тұр, алайда саладағы сентиментке байланысты қысым сақталады», - деп есептейді Freedom Finance Global сарапшысы Сергей Глинянов.
Авиатасымалдар қысқаруды жалғастырды, алайда динамика қарқыны ақшалай және нақты мәнде тұрақталды. Менеджмент тұтынушылар тарапынан сатып алулар салмағының қысқаруы сияқты үрдістерді көрсетеді, бұл тасымалдар қысқаруының себептерінің бірі болды. WorldACD деректеріне сәйкес, солтүстік америкалық тасымалдаушыларда бір жыл ішінде тасымалданатын жүктің салмағы орта есеппен 13% -ға қысқарды, бұл ретте тасымалдау мөлшерлемесі 25% -ға қысқарды. Алайда, басшылық атап өткендей, есепті кезеңде жөнелтімдердің көлемі мен массасы 2023 жылдың ІІ шаршы метрінің деңгейінен сәл асып түсті, бұл оң белгі болып табылады. TAC деректеріне сәйкес, тасымалдау мөлшерлемелерінде маусымдық белгілер байқала бастады: 2023 жылғы қыркүйектің басынан бастап индекс 14% -ға өсті, бұл 2022 жылы байқалмады.
Теңiз тасымалдары неғұрлым зардап шеккен күйiнде қалып отыр: бiр жылда түсiм 67% -ға қысқарды. Сегментте де нарықтық ахуалдың тұрақтануы байқалады, алайда жағдай әлі де айтарлықтай күрделі болып қалып отыр. Мәселе мынада, халықаралық сауданың едәуір баяулауын ескере отырып, 2023 жылы флот жеткізу тізбектерінің бұзылуы аясында мөлшерлеменің қарқынды өсуі кезеңінде алдын ала тапсырыстарға байланысты едәуір ұлғайды. Қазіргі уақытта 40-футтық контейнерлердің орташа мөлшерлемесі Freightos деректеріне сәйкес 2019 жылғы деңгейден төмен түсті, бұл ретте неғұрлым жоғары мөлшерлемелер бойынша келісімшарттық тасымалдар портфелі біртіндеп жуылып жатыр. Факторлардың жиынтығы, оның ішінде тауар ағындарының қысқаруына әкелетін саяси келіспеушіліктер соңғы жылы айтарлықтай төмендеген крейсерлік жылдамдыққа әсер етті.
Брокеридж неғұрлым тұрақты сегмент болып қалып отыр, мұнда сатылымдардың қысқаруы бар болғаны 24% -ды құрады, бұл ретте өткен тоқсанмен салыстырғанда өсті. Мұны АҚШ-тағы импорттың ақшалай көріністегі айтарлықтай тұрақты деңгейімен байланыстыруға болады: BOP және Census деректері тауарлық импорттың 0,5% -ға өсуін көрсетеді, бұл компанияның нәтижелерімен байланыстырады.
Экономикалық циклдың баяулау фазасы аясында көлік компанияларының маржасы инвесторлардың жоғары назарын сақтап отыр. Бұл жерде EXPD жақсы нәтиже көрсетіп отыр, операциялық пайда бойынша маржаның шамамен 10% -ы. Бұл өткен жылғы көрсеткіштен небәрі 2,1 п.т. төмен, ол соңғы 10 жылдағы ең жоғары көрсеткіштің бірі болып шықты. Бұл бірнеше факторға ықпал етеді. Біріншіден, брокеридждің неғұрлым тұрақты сегменті көлік сегменттеріндегі елеулі шығындарды теңестіреді, нәтижесінде үлестік шығыстар соншалықты тез өспейді және керісінше, сегменттің жалпы рентабельділігінің 38% -дан 45% -ға дейін өсуі байқалды. Екіншіден, соңғы жылы EXPD штатты 8% -ға қысқартты.
Басқа кірістер/шығыстар сальдосының өсу пайыздық ставкаларына қарамастан, лизингтен басқа борыштық жүктеменің болмауы және теңгерімде күшті кэш-позиция аясында оң болып қалады және бір жыл ішінде екі есе өсті. Бухгалтерлiк баланс тұтастай алғанда жеткiлiктi өтiмдi болып қалады. 9 айдағы еркін ақша ағыны оң күйінде қалып отыр, алайда бір жылда 45% -ға қысқарды.
Пайданың құлдырауы акцияларды сатып алумен өтеледі, олардың орташа салмақталған саны соңғы 3 айда 3,6% және 12 айда 7,5% қысқарды.