05.01.2024 15:10

Carrefour бағаның көтерілуіне байланысты PepsiCo өнімдерін қайтарып алады

Carrefour дүкендерінің танымал желісі Франция, Италия, Испания және Бельгиядағы сатып алушыларға PepsiCo (PEP) компаниясының өнімдерін, оның ішінде сусындар, Lay's және 7up чипстерін сатпайтынын хабарлады, себебі олар тым қымбаттап кетті. 2002 жылғы жылдық есепке сәйкес бас тарту қолданыстағы 9 нүктеден 14348 мың Carrefour дүкеніне таралады.

Германия мен Бельгияны қоса алғанда, бірнеше елдердегі басқа да азық-түлік сатушылары PepsiCo-дан тапсырыс беруді тоқтатқаны белгілі, бұл инфляцияға байланысты шиеленіскен бағалар туралы келіссөздерде танымал тактика болып табылады.

PepsiCo бұл жағдайға түсініктеме беріп, Carrefour компаниясымен бірнеше ай бойы келіссөздер жүргенін және өнімнің сатушы сөрелеріне кіруін қамтамасыз ету үшін адал әрекеттесуді жалғастыратынын айтты.

Американдық PepsiCo компаниясы қазанда бағаның «қарапайым» көтерілуін жоспарлап отырғанын мәлімдеді, себебі сұраныс бұрынғы бағаның көтерілуіне қарамастан сақталды, бұл 2023 жылға арналған табысты болжаудың қатарынан үшінші рет өсуіне алып келді.

«Carrefour-дың 9 мыңнан астам сауда нүктесі бар болғандықтан, PepsiCo өнімін кері қайтарып алу компанияның түсімін айтарлықтай қысқартуы мүмкін, сол себепті оның акцияларының құны осы жаңалықта арзандайды. Алайда болашақта өнімнің құны бойынша ымыраға келу мүмкін, себебі екі тарап та осыған мүдделі», - дейді Freedom Finance Global сарапшысы Владимир Чернов.

Carrefour бағаға байланысты тұтыну тауарлары мен азық-түлік өнімдерін өндіретін ірі компанияларға қарсылық білдіретін ең белсенді сатушылардың бірі. Өткен жылы ол азық-түлікке стикер жапсыру науқанын бастады, оның мөлшері азайды, бірақ қымбат. Франция Еуропаның басқа елдерінен ерекшеленеді, ол бөлшек секторды қатаң реттейді, супермаркеттерді өзінің ауыл шаруашылығы саласын қорғау үшін жылына бір рет ғана азық-түлік және сусын өндірушілермен баға туралы келіссөз жүргізуге мәжбүрлейді.

Бірақ өткен жылдың басында, инфляциялық дағдарыс шыңында келіссөздердің соңғы раунды барлық бағыттар бойынша бағаның өте жоғары өсуін тіркеді, бұл супермаркеттердегі айналымға соққы беріп, оларды осы жолы бағаның төмендеуі туралы келіссөздерге итермеледі.