08.01.2024 10:57

АҚШ реттеушілері Boeing 737 MAX 9 оқиғасының себебін анықтауда

АҚШ-тың реттеушілері 6 қаңтарда 171 жолаушы мен алты экипаж мүшесі бар Alaska Airlines тасымалдаушысына тиесілі кеме ұшу кезінде есікті ауыстыру панелін жоғалтқаннан кейін қауіпсіздікті тексеру үшін Boeing (BA) 737 MAX 9 ұшақтарының көпшілігінің ұшуын тоқтатты, ұшақ жұма күні бүйіріндегі саңылаумен қауіпсіз жерге қонды кешке, бірақ бұл бүкіл елде көптеген тексерулерді тудырды.

Spirit aerosystems (SPR) аэроғарыш жеткізушісі фюзеляждың бір бөлігін апаттан зардап шеккен мүлдем жаңа Boeing 737 Max 9 ұшағына жасап, орнатқаны белгілі болды.

Тергеушілер Вичитадағы (Канзас штаты) алып Spirit фюзеляж зауытында қандай да бір ақаулар болғанын немесе мәселе Boeing зауытында болғанын зерттеп жатыр.

737 MAX 9 ұшағы, қазіргі уақытта 220 адамға дейін сыятын ең үлкен тар денелі Boeing ұшағы, ол кемені максималды толтыру кезінде қажетті жолдардың санын қамтамасыз ету үшін қосымша есікпен жабдықталған.

Бірақ ұшақты пайдаланатын авиакомпаниялардың көпшілігі орындықтардың аздығына негізделген еркін тримді таңдады және кемеге салмақ қосатын қосымша есікті қажет етпейді, сондықтан есік сөндіріледі.

Өндіріс процесінің бір бөлігі ретінде Spirit 737-ші жылдарға арналған фюзеляждар салады және оларды арнайы есік жинағымен теміржолға жібереді, деді дереккөздердің бірі. Вашингтондағы Рентон зауытында Boeing әдетте тартылатын немесе жұмыс істемейтін есікті алып тастайды және кабинаны жүктеу үшін бос орынды пайдаланады. Содан кейін бөлік орнына орнатылады және орнату аяқталады.
Қазіргі жағдайда кінәліні табу процесі қиын болуы мүмкін. Тергеуге дизайн немесе өндіріс апатта қандай да бір рөл атқарғанын анықтау үшін құрылыс сарапшылары қатысады.