09.01.2024 20:46

Сonstellation Brands есебі: негізгі сәттер

Constellation Brands Inc. (STZ) 2024 қаржы жылының III тоқсанының қорытындысы бойынша есеп берді. Түсім болжам консенсусына дейін жетті, ал таза пайда нарық күтетіннен жоғары болды. Компания нарық үлесінің өсуі есебінен сыраның негізгі сегментін сатудың тұрақты нәтижелері туралы хабарлады.

Таза сату 1% ж/ж ұлғайып, $2,471 млрд болды, бұл FactSet консенсус-болжамдарынан $2,54 млрд (+ 4% ж/ж) төмен болды. Тоқсан қорытындысы бойынша түзетілген пайда бір айырылған акцияға $3,24 болды, өсім консенсустан $3,02 асып, ж/ж 8% болды.

Компания сыра сегментінде тұрақты нәтижелер көрсетті, ол жеткізу көлемінің г/г-ға 3,4% -ға өсуі есебінен 4% -ға өсіп, $1,97 млрд-қа жетті. Modelo Especial сатылымдары шамамен г/г 12% -ға өсті, Corona Extra бренді 1% -ға өсті, Pacifico және Modelo Chelada брендтері тиісінше шамамен 19% және 22% -ға өсті. Компания сыра нарығында өзінің негізгі брендтері есебінен нарық үлесін арттыруды жалғастыруда.

Сыра сегментінің операциялық пайдасы жылдық есеппен 7% -ға $757,3 млн. дейін ұлғайды Сыра сегментіндегі операциялық маржа 100 б.п., 38,5% дейін ұлғайды. Рентабельділіктің жақсаруына түсімнің өсуі, инфляциялық қысымның жалғасуынан өзіндік құнның өсуі кезінде SG&A шығындарының төмендеуі және өндірістік қуаттың ұлғаюы салдарынан амортизациялық және пайдалану шығыстарының ұдайы ұлғаюы есебінен қол жеткізілді.

Шарап сегменті мен күшті спиртті ішімдіктерді таза сату 8% -ға төмендеп, бір жыл бұрынғы $544,6 млн-мен салыстырғанда $502,4 млн-ға жетті. Операциялық маржа 24,7% - дан 25,4% - ға дейін ұлғайды.

Constellation Brands салыстырмалы операциялық пайдасы $819,8 млн құрады, бұл өткен жылмен салыстырғанда 7% -ға көп. Операциялық маржа бір жыл бұрынғы көрсеткішпен салыстырғанда 1,5 п.т., 33,18% дейін, бірінші кезекте жеткізілімдер мен сату көлемінің өсуі, SG&A шығындарының 1,4% г/г төмендеуі есебінен ұлғайды. Операциялық ақша ағыны 2024 жылғы 9 айда $2,346 млрд құрады, 3% -ға ұлғайып, еркін ақша ағыны $1,4 млрд болды, өндірістік қуаттарды кеңейту үшін күрделі салымдардың өсуіне байланысты бір жыл бұрынғы $684 млн-ға қарағанда $912 млн сомасында 10% -ға төмендеді.

Constellation Brands басшылығы 2024 қаржы жылына арналған EPS болжамын $9,60 - $9,80 - $9.15 - $9.35 дейін төмендетті. Бұл бірінші кезекте шараптар мен спиртті ішімдіктер сегментінде сатудың күтілетін төмендеуіне байланысты (осы сегменттің түсім динамикасы бойынша болжам 2024 ф. г. -0,5% -дан 0,5% -ға дейінгі диапазоннан -7% -дан -9% -ға дейінгі диапазонға дейін қайта қаралды). Шараптар мен спиртті ішімдіктер сегментіндегі операциялық пайда бойынша болжам 2-4% өсуден 6-8% төмендегенге дейін қайта қаралды.

Сыра сегменті бойынша - 2024 жылға таза сату өсімі бойынша күтулер өзгеріссіз 8-9% деңгейінде қалды. Бұл ретте компания операциялық пайданың өсуі жөніндегі болжамды 6-7% -дан 7-8% -ға дейін көтерді. Компания операциялық ақша ағыны жөніндегі мақсатты 2024 қ. жыл $2,4-тен $2,6 миллиардқа дейін $2,6-дан $2,8 миллиардқа дейін және еркін ақша ағыны бойынша болжам $1,2-ден $1,3 миллиардқа дейін $1,4-тен $1,5 миллиардқа дейін көтерді.

Капиталдық шығындар бойынша шығындар $1,2-ден $1,3 миллиардқа дейін деңгейде қалды, соның ішінде Мексикада сыра өндірісін кеңейтуге арналған $1 миллиард шамасында. 2026 жылдар аралығындағы кезеңде алдын ала бағалау бойынша $5- $5,5 млрд. құрайтын ірі күрделі салымдар жүргізу жоспарланып отырғанын ескеру қажет. Инвестициялар Мексикадағы сыра қайнату өндірісінің қуатын кеңейтуге бағытталатын болады.

Капиталдық шығындар бойынша шығындар $1,2-ден $1,3 миллиардқа дейін деңгейде қалды, соның ішінде Мексикадағы сыра өндірісін кеңейтуге арналған шамамен $1 миллиард. 2026 жылдар аралығындағы кезеңде алдын ала бағалау бойынша $5- $5,5 млрд. құрайтын ірі күрделі салымдар жүргізу жоспарланып отырғанын ескеру қажет. Инвестициялар Мексикадағы сыра қайнату өндірісінің қуатын кеңейтуге бағытталатын болады.

Компания сондай-ақ акцияға $0,89 мөлшерінде тоқсандық дивидендтік төлемдерді жариялады. Ағымдағы деңгейлердегі дивидендтік кірістілік 1,4% -ды құрайды.
Сыраға сұраныс пен тұтыну соңғы онжылдықта тұрақты төмендеуде. Алайда сыйлықақы сегменті айтарлықтай сенімді өсуде. Constellation соңғы жылдары өзінің өнімдер портфелін сыйлықақыға қарай белсенді жылжытып келеді, бұл түсімнің өсуіне ықпал етеді. Өткен тоқсанның қорытындысы бойынша біз сыра сегментіндегі сату көлемінің өсуі компанияға өзіндік құнның өсуі тарапынан рентабельділікке қысым жасалғанына қарамастан операциялық маржаны ұлғайтуға көмектескенін көріп отырмыз.

«Жалпы, 2024 қаржы жылының үшінші тоқсанындағы Constellation Brands нәтижелерін бейтарап-оң деп бағалауға болады. Сыра сегментіндегі нарық үлесінің тұрақты өсуі (бүкіл нарықтың теріс динамикасы кезінде) сыраның негізгі брендтерін жеткізу көлемінің өсуі және операциялық маржаның ұлғаюы аясында - есептің күшті жақтары. Шарап және спирттік ішімдіктер сегментінде сатудың төмендеуі және осы сегментті сатудың 2024 ф.г. теріс факторлар болып табылады. Алайда, біз бұрындары шараптар мен спирттік ішімдіктер сегментіндегі түсімнің төмендеуінің компания қызметіне теріс әсерін ескердік және табыстың ұзақ мерзімді өсуінің негізгі драйвері сыра сегментінің табысты нәтижелері болып табылады деп есептейміз. Алайда біз бұл үрдістер таяу болашақта да жалғасады деп күтудеміз», - дейді Freedom Finance Global сарапшысы Александра Шмидт.