16.01.2024 18:21

Delta Airlines есебі: негізгі сәттер

Delta Airlines-тің (DAL) қаржылық нәтижелері тоқсан қорытындысы бойынша сәл ғана жағымды тосын сый көрсетсе де, менеджменттің болжамы мен мәлімдемелері индустрия көшбасшысының болашағын болжауға қатысты көптеген сұрақтар туындатады.

«Бір мезгілде болатын бірнеше фактор 2024 жылдың ішінде жағымсыз үрдістерге ауысу мүмкіндігі бар жағдайға байланысты маржа үшін тежеуші әсерін тигізеді деп күтеміз, Атап айтқанда, авиабилеттер бағасы орташа алғанда төмендеу үрдісін сақтайды, бұл ретте өткізу қабілетінің артуы ауыспалы шығыстардың қалыпты өсуін қолдайды, олардың үлесі авиакомпанияларда айтарлықтай жоғары. Дегенмен, мұндай болжам болғанның өзінде компанияның акциялары ұзақ мерзімді стратегиялар аясында тартымды көрінеді», - дейді Freedom Finance Global сарапшысы Сергей Глинянов.

Компанияның түсімі (МӨЗ-ді есептемегенде) күтілгендей 11% -ға, $13,7 млрд. дейін өсті. Жалпы ASM жыл ішінде 15% -ға өсті, бұл баяулау белгілері байқалғанымен, АҚШ ішінде әуе тасымалы толық қалпына келтірілгеннен кейін әлі де айтарлықтай жоғары қарқын болып табылады (2019 жылы өсу қарқыны 4-5% құрады). Нарық ішіндегі желінің өсу қарқыны екі таңбалы деңгейде қалып отыр, бұл жоғары бәсекелестік ортамен байланысты, сондай-ақ 2022 жылдың аяғында ауа райының қолайсыздығы ішінара рөл атқарды. Осының бәрі өткен жылғы көрсеткіштерден 2% -ға төмен болып қалып отырған авиабилеттердің үлестік бағаларына қысым көрсетуді жалғастыруда, алайда есептік кезеңде динамика біршама жақсарды.

Менеджмент бизнес-ұшулар жақсарып келе жатқанын мәлімдеді. Трансатлантикалық бағыттар Орта Шығыстағы геосаяси шиеленіске қарамастан, айтарлықтай сұранысқа ие болып отыр. Кестенің өсімі 13% -ды құрады, ал бағалар 6% -ға өсті. Дегенмен мұнда да баяулау үрдісі байқалады. Транстынық мұхиты бағыттарындағы жағдай ұқсас, дегенмен олардың үлесі айтарлықтай төмен. Баға қысымы Латын Америкасы бағыттарында жалғасуда, онда үш айда құлдырау қарқыны 3% -дан 7% -ға дейін (бір жылда) ұлғайды.

OAG деректеріне сәйкес, супер-өңір (орталық және Оңтүстік Америка) 2019 жылғы деңгейге қатысты өткізу қабілетінің серпіні бойынша көшбасшылардың бірі болып табылады. Бұл бағыттағы бәсекелестік жоғары болып қалады, бұл Солтүстік Америкадан ұшатын авиабилеттер бағасының 4% -ға төмендеуін болжайтын Hopper деректерін болжайды және бағалар 2019 жылғы деңгейден төмен түседі.

2024 жылға арналған менеджменттің болжамы МӨЗ-ден түсетін кірісті есептемегенде сатудың небәрі 3-6% -ға өсуін білдіреді, бұл кестені кеңейтудің оң қарқыны сақталған жағдайда ең жақсы жағдайда билет бағасының бүйірлік динамикасына алып келеді.

«Біздің ойымызша, мұндай сценарийдің болуы екіталай және біздің базалық сценарийде біз 2024 жылға авиабилеттер бөлімінде CPI орта есеппен 2,6% -ға құлдырауын күтеміз, Атап айтқанда, бұл FCF бойынша гайденстің $3-4 млрд диапазонына дейін төмендеуіне әкелді, алайда 2023 жылдың жазында компания $4 млрд-тан астам көрсеткішті болжаған еді», - деп есептейді сарапшы.
Сыныптар бөлінісінде премиум-ұсыныстың үлкен тұрақтылығының белгілері бар, бірақ түсім өсудің біршама баяулағанын көрсетті. Кредиттік карталар бойынша шығыстар өткен кезеңдердің салыстырмалы төмен базасына қарай біртіндеп қалыпқа келетіндіктен, адалдық бағдарламаларынан түсімдердің өсу қарқыны айтарлықтай қысқарды. Дегенмен, адалдық бағдарламалары бойынша қысқа мерзімді кейінге қалдырылған түсімге байланысты баланс жолының өсу қарқыны әлі де екі мәнді болып отыр. Бұл ретте билеттерді брондауға байланысты жол өспей, 14% -ға қысқарғанын атап өткен жөн.

Операциялық рентабельділік есепті тоқсанда 9,7% күтілген деңгейде болды. Алайда бұл өткен жылдың тиісті тоқсанының нәтижесінен 2 п.т. төмен. Негізгі үлесті персонал мен отынға жұмсалатын шығыстар қосты. Егер бірінші бап тұрақты болып көрінсе, себебі ұшқыштар мен кәсіподақтардағы өзге де қызметкерлер үшін жаңартылған келісімшарт күшіне енген, ал екіншісі жылдың екінші жартысында ғана өсім көрсетті. Есепті кезеңде тұтынылған галлонның орташа бағасы гайденстің орташа диапазонынан төмен болғанына қарамастан, нарықтық споттық бағалар неғұрлым төмен мәнді болжады. 2024 жылы менеджмент рентабельділікті сақтауды күтеді, оны тарихи мәндерді ескере отырып, инвесторлар қалыпты жағымсыз тезис ретінде түсіндіруі мүмкін, ол кез келген жағымсыз фактор пайда болған кезде оңай консервативтіге қайта қаралады. Компанияның техникалық қызмет көрсету шығындары техникалық қызмет көрсету көлемінің ұлғаюы, сондай-ақ барлық сала бойынша жеткізу тізбегіндегі шектеулер салдарынан $350 млн-ға өседі деп күтілуде.

Басқа ескертпелерден менеджмент континенттік нарықтағы ахуалдың жақсаруын, трансатлантикалық бағыттардағы тұрақты ахуалдың, Латын Америкасы бағыттарындағы жоғары рентабельділіктің, бағалардың төмендеуіне қарамастан (бұл, әсіресе персоналға жұмсалатын шығыстардың өсуі аясында, скептицизмді тудыруы мүмкін) және өткізу қабілетінің өсу қарқынының баяулауына қарай транс тынық мұхиты бағыттардағы кірістіліктің ұлғаюын күтеді. Басшылық Израильге ұшуды шектеу компанияның қаржылық нәтижелеріне айтарлықтай қауіп төндірмейді деп күтеді. 2024 жылдың І тоқсанында бір акцияға шаққандағы пайда $0,25-0,5 құрауы мүмкін, бұл өткен жылғы көрсеткіштен орташа есеппен жоғары, бірақ 2019 жылдың нәтижелерінен әлі де төмен.