18.01.2024 12:02

BYD өзінің гибридті электромобильдеріне арналған кейбір аккумуляторларды өндіруді тоқтатады

Қытайлық BYD компаниясы өзінің ең көп сатылатын будандарында пайдаланылатын пакеттік үлгідегі аккумуляторлар өндірісін тоқтатуды жоспарлап отыр. Автоөндіруші олардың ұзақ мерзімді және қауіпсіз пайдалану проблемаларын шешуге ұмтылады.

Әлемдегі ең ірі батареялы көлік сатушы өткен айда Шэньси және Чжэцзян провинцияларында орналасқан өзінің екі зауытында пакеттік типтегі ұяшықтар үшін өндірістік желілерді қайта жабдықтауды бастады.

Компания бұрынғысынша өзінің гибридті автомобильдерін өндіруде іркілістерді азайту үшін Цинхай провинциясындағы үшінші зауытта пакеттік үлгідегі ұяшықтар шығарады. Өткен жылы бұл көлік түріне компанияның әлемдік сатылымының жартысына жуығы тиесілі болды. BYD 2025 жылдың басына қарай ұяшықтарды пайдалануды толығымен тоқтатуды жоспарлап отыр.

Батареялардағы белгісіздік BYD гибридті автомобильдерінің көпшілігі сатылатын негізгі үй нарығында кездесетін проблемаларды көрсетеді. Әзірге автоөндіруші де, қытайлық реттеуші органдар да BYD автомобильдерінен аккумуляторлардың ағып кету оқиғалары туралы жұртшылыққа хабарлаған жоқ. Бірақ BYD және кейбір салалық сарапшылар элементтер алюминий ламинатталған пленкадан жасалған жіңішке металл қапшыққа оралған қап түріндегі батареялар электролиттердің ағып кету ықтималдығы жоғары деп санайды. Олардың айтуынша, электролиттердің ағуы батареяның жануына немесе жарылуына әкелуі мүмкін.

Кейбір бәсекелес автоөндірушілер пакеттік үлгідегі аккумуляторларға байланысты тәуекелдерге назар аударды.

Tesla директоры Илон Маск бұған дейін компания температураның көтерілу ықтималдығын ескере отырып, мұндай батареяларды пайдаланбауды «қатаң ұсынады» деп хабарлады.

2022 жылы BYD пакеттік үлгідегі батареяларды пайдаланған Tang DM-i гибридтерінің 60 000-нан астам бірлігін кері қайтарып алды. Бұған аккумулятор батареясының ақауы себеп болды, ол «жылуды жылдамдатуға» әкелуі мүмкін.

Электр және гибридті көлік құралдарында аккумуляторлардың негізгі үш түрі - цилиндрлік, призматикалық және қапшық асты түрлері пайдаланылады. Алғашқы екеуі қатты материалдармен қапталған. Дербес компьютерлерде, планшеттерде және басқа да тұрмыстық электроникада кеңінен пайдаланылатын қаптама батареялар жеңіл, бірақ тоттану қаупі бар және авариялар кезінде осал болуы мүмкін.

2021 жылы BYD өзінің жеке гибридті технологияларын ұсынды, оның ішінде ұяшықтары бар жүзі түріндегі аккумулятор батареясы, оның айтуынша, зарядтау мен разрядтаудың жоғары тиімділігін қамтамасыз ете алады, әсіресе қосылатын гибридті автомобильдер үшін (PHEV).

Автоөндіруші өзінің PHEV-дегі сумкалық батареяларды «Short Blade» деп аталатын призматикалық батарея түріне ауыстыруды жоспарлап отыр, ол құрылымы жағынан таза фольгалы электромобильдерде пайдаланылатын Blade батареясына ұқсас.