23.01.2024 23:49

Tesla Қытайдағы электромобиль нарығындағы көшбасшылығын қалпына келтірді

Tesla (NASDAQ: TSLA) Қытайдағы ең көп сатылатын электромобиль өндірушісінің позициясын қалпына келтіріп, жеткізуді өткен жылмен салыстырғанда 60% -ға 11,7 мың данаға дейін ұлғайтты, бұл жақында бағаның төмендеуімен түсіндіріледі.

Одан кейін өткен жылмен салыстырғанда 13% -ға өсуді көрсеткен 7,7 мың данасы бар Li Auto (NASDAQ: LI) компаниясы тұр. AITO сату өткен жылмен салыстырғанда 7% -ға ұлғайып, рекордтық деңгейге 7,3 мың данаға жетті.

XPeng (NYSE: XPEV) және Nio Inc. (NYSE: NIO) әлдеқайда қарапайым болды, оларды сату бір аптада 1,8-1,9 мың данаға дейін өсті. Бұл ретте BYD сату 9 айлық ең төменгі 40,2 мың данаға дейін төмендеді.

Қытайда жолаушылар автомобильдерін (PV) сату өткен жылмен салыстырғанда 6% -ға өсіп, 464,9 мың данаға жетті және ынталандырудан кейін өсу қарқынын қалпына келтірді. Электр көліктерін сату өсімі (NEV) алдыңғы жылмен салыстырғанда 7% -ға ұлғайып, PV-дан сәл озып кетті, бірақ NEV-дің енуі алты айлық ең төменгі көрсеткіште 31% қалды.

Morgan Stanley тексерулері көрсеткендей, кейбір OEM өндірушілер тапсырыс көлемін сарқып, автокөлік сатып алуды ынталандыру үшін агрессивті акцияларға жүгінуі мүмкін, себебі соңғы сұраныс Қытайдың Жаңа жылынан екі-үш апта бұрын төмендеуі мүмкін. Қытай жолаушылар автомобильдері қауымдастығы (CPCA) қаңтарда Қытайда PV бөлшек саудада сату өткен аймен салыстырғанда 7% -ға, ал NEV бөлшек саудада сату 15%-ға төмендейді деп күтуде, бұл ретте сатудың күтілетін көлемі тиісінше 2,2 млн дана және 800 мың дана құрайды.