08.02.2024 14:29

Alibaba есебі: негізгі сәттер

Alibaba (BABA) тұтастай алғанда нарық үмітін ақтамай, аралас тоқсандық нәтижелерді ұсынды. Отандық ритейлдің төмен өсуі ҚХР-дағы ішкі сұраныстың әлсіздігі және осыған байланысты сектордағы бәсекелестіктің күшеюі аясында компания үшін басты проблема болып қалуда. Бұдан басқа, компания басшылығы АҚШ чиптеріне экспорттық шектеулер аясында 3-ші тоқсандағы есебінде оның келешегінің белгісіз екендігі туралы мәлімдемеден кейін бұлт бизнесі туралы жаңа түсініктеме бермеді.

«Менеджмент отандық e-commerce және бұлттық бағыттағы сегменттің өсуін қалпына келтіруге бағытталғанын мәлімдесе де, бұған қалай қол жеткізу жоспарланып отырғаны түсініксіз - бәлкім, жарнамаға өсу есебінен, болашақта маржаға қысым көрсетуі мүмкін, ал қалған операциялық шығындарды оңтайландыру есебінен әзірге бұл болдырмау мүмкін, бұл баға белгілеуді қалпына келтірудің драйвері болуы мүмкін. Alibaba-ның 1-тоқсандағы динамикасы бірінші кезекте Қытай экономикасының перспективаларына және екінші кезекте негізгі бизнеске назар аудару жөніндегі басшылықтың жаңартылған стратегиясының табыстарына байланысты болады», - деп Freedom Finance Global сарапшысы Роман Лукьянчиков түсініктеме берді.

Alibaba компаниясы нарық күткеннен төмен нәтижелерді ұсынды. Компанияның түсімі 5% -ға 260,35 млрд юаньға (36,67 млрд доллар) дейін өсті, бұл консенсус-болжамнан 0,3% -ға төмен. Таза пайда 14,13 млрд юаньды (2,03 млрд долл.) құрады - 38,16 млрд юаньға дейін.

Компания менеджменті негізгі бизнесті дамытуға назар аударатынын мәлімдеді. Компанияның CEO отандық e-commerce (Taobao және Tmall) көшбасшылық позицияларын дамыту және нығайту үшін пайдаланушы тәжірибесін жақсартуға, сондай-ақ жария бұлтты өнімдерді дамытуға және шетелдік ритейл бағытында жоғары өсу қарқынын ұстап тұруға назар аудару туралы мәлімдеді. Компания басшылығы сондай-ақ 25 млрд.акцияларды кері сатып алу бағдарламасын мақұлдады.

Alibaba-ның негізгі бизнесі оң динамиканы көрсетті, бірақ ол күтілгеннен төмен өсті, бұл ҚХР-дағы ішкі сұраныстың әлсіздігін де, сондай-ақ отандық нарықта күшті бәсекелестіктің сақталуын да көрсетеді. Отандық нарықтағы ритейлден түсім 2% ж/ж өсіп, 123,8 млрд юаньды құрады - компания мұны GMV тұрақты өсімімен түсіндірді, бұл ретте ірі емес сатушылар орналасқан Taobao есебінен GMV артықшылығы есебінен транзакциялардан түсім аздап төмендеді. Taobao қолданбасының пайдаланушыларының саны көбейді, бірақ нақты өсу көлемі аталмаған. Көтерме коммерциядан түсім клиенттерге қосымша ақылы қызметтер есебінен ж/ж 23% -ға 5,3 млрд юаньға дейін өсті.

Халықаралық коммерция бағыты табысты дамуын жалғастырды. Барлық негізгі ритейл-алаңдарда, атап айтқанда AliExpress Choice сервисі есебінен жылдам өсу және монетизацияны жақсарту есебінен шетелдік бөлшек сауда алаңдарынан түсім 56% ж/ж өсіп, 23,3 млрд юанды құрады. Көтерме коммерциядан түскен түсім 8% -дан 5,3 млрд юаньға дейін өсті. Жалпы шығын AliExpress Choice және Trendyol-ді дамытуға инвестициялардың өсуіне байланысты ұлғайды, бірақ ол монетизацияның жақсаруымен ішінара теңестірілді.
Отандық және халықаралық коммерцияның жақсаруы аясында логистика бағыты да әсерлі өсім көрсетті. Cainiao кірісі 28,5 млрд юаньды құрады, бұл ж/ж 24% -ға өсуді білдіреді.

Бұлтты бизнес бағыты өсуді сақтап қалды. Түсім ж/ж 3% -ға өсіп, 27,4 млрд юаньды құрады, компания өткен тоқсандағыдай өз бөлімшелері тарапынан бұлтты қызметтерге сұраныстың өсу динамикасын түсіндірді, ол түсім сапасын жақсарту мақсатында төмен көлемді келісімшарттардан арылумен ішінара теңестірілді.

Қызметтер көрсету мен электрондық медиа және ойын-сауық бағыттарының түсімі бизнестің кеңеюіне қарай тұрақты өсуді жалғастырды. Бірінші бағыттағы түсім г/г 13% -ға өсіп, тамақ жеткізу қосымшасының және Amap картографиялық сервисінің танымалдылығының тұрақты өсуі есебінен 13,4 млрд юаньды Ele.me. Екінші бағыттағы түсім ж/ж 18% -ға өсіп, Alibaba Pictures кинокомпаниясының оффлайн-ойын-сауық бизнесі түсімінің күшті өсуі есебінен 4,3 млрд юанды құрады.

Компанияның басқа да бизнестері (оларға Sun Art, Freshippo, Alibaba Health, Fliggy және т.б. енгізілген) жағымсыз динамика көрсетті - түсім 7% -ға төмендеді және 47 млрд юанды құрады, ең алдымен орташа чектің төмендеуі мен бизнестің қысқаруы аясында Sun Art гипермаркет операторының түсімінің төмендеуі жеткізу тізбектері

Компания бизнесінің жалпы маржиналдығы біржолғы шығындарға байланысты нашарлады, алайда түзетулерді ескере отырып жақсарды, бұл ретте шығындарды оңтайландыру жарнамаға арналған шығыстардың өсуін нивелирледі. Қызметтердің өзіндік құны бір жыл бұрынғы 61% -бен салыстырғанда түсімнің 60% -ын құрады. Зерттеулер мен әзірлемелерге арналған шығыстар бір жыл бұрынғы түсімнің 6% -ына қарағанда түсімнің 5% -ын құрады. Жалпы және әкімшілік шығыстар түсімнің 4% -ы деңгейінде қалды. Маркетингке арналған шығыстар түсімнің пайыздық мәнінде өсті және бір жыл бұрынғы 12% орнына 13% құрады. Операциялық маржа Sun Art және шетелдік e-commerce платформаларының материалдық емес активтерінің құнсыздануына, сондай-ақ Youku стримингтік платформасының гудвилінің құнсыздануына байланысты біржолғы шығыстар есебінен едәуір нашарлады және бір жыл бұрынғы 14% -бен салыстырғанда 9% -ды құрады (түзетілген EBITA ж/ж 2% -ға өсті) Операциялық маржаның төмендеуі және инвестициялардан түсетін кірістердің төмендеуі таза маржаның бір жыл бұрынғы 18,5% - бен салыстырғанда 4,1% - ға дейін төмендеуіне алып келді.