09.02.2024 17:02
Cummins есебі: негізгі сәттер
«Алдағы жылға арналған болжам да онша оптимистік көзқарас бермейді, бірақ, сөзсіз, ұзақ мерзімді перспективада компания өніміне сұраныс өсетін болады», - деп есептейді Freedom Finance Global сарапшысы Сергей Глинянов.
Қозғалтқыш сегментін сату баяулап келеді, дегенмен әлі де оң үрдіс бар: түсім $2,8 млрд (+ 5%) құрады. Highway қосалқы сегментіндегі жалпы жеткізілімдер 4,3% -ға өсті, бұл есепті тоқсанда сатуды жеделдетуді білдіреді, бұл Калифорнияны декарбонизациялаудың жаңа кезеңі күшіне енгенге дейін тасымалдаушылардың жаңа дизельді емес жүк көліктеріне деген жоғары сұранысымен байланысты болуы мүмкін (ACT-те атап көрсетілгендей). Жыл басына қатысты жеткізу көлемі азая бастады. Орташа ауыр коммерциялық көлік санатында 2023 жылғы IV тоқсанда жеткізілімдердің 6,2% -ға қысқарғаны байқалады, алайда Wards Intelligence деректері есепті кезеңде Class 4-7 жыл ішінде сатудың 3,7% -ға өсуін көрсеткенін көрсетеді. Менеджмент мұндай айтарлықтай қысқарудың себептерін ашпады. Дегенмен, бір жыл ішінде орташа ауыр сыныптарда CMI сату 3,7% -ға өсті. Жеңіл көлікке арналған қозғалтқыштарды жеткізу жыл ішінде 17% өсімді көрсетті, бұл өткен жылғы төмен базаға, сондай-ақ жыл бойы күшті тұтынушылық белсенділікке негізделген.
Іс жүзінде барлық өткізу нарықтары мен санаттары бойынша компания PACCAR (PCAR) болжамдарымен салыстыруға болатын көлемнің қысқаруын көреді (Үндістан нарығы бұған жатпайды). Дегенмен, Freightliner Cascadia үшін табиғи газбен X15N жаңа қозғалтқышы сияқты кейбір бірлескен жобалар жеткізілім көлемінің төмендеуінен түсетін түсімнің теріс әсерін жоюға қабілетті, өйткені шешім негізгі нарықта жоғары сұранысқа ие болады деп болжануда. Менеджмент көміртегі ізін төмендету жөніндегі жоспарға сәйкес келетін шешімдерді сатудан рентабельділіктің одан әрі өсуін күтеді. Гайденс 2024 жылы сегмент түсімінің 2-7% -ға төмендеуін болжайды. RAM қозғалтқыштарының шығарындыларының көрсеткіштерін бұрмалаумен байланысты жағдай шешілген болуы мүмкін, себебі менеджмент ақша қаражатының істен шығуы жағынан да, шығыстардың өсуі жағынан да одан әрі теріс әсер ету мәселесіне қатысты емес.
2024 жылға басқа да күтулердің арасында менеджмент мұнай және өндіруші өнеркәсіпке арналған қозғалтқыштарға қатысты өз пікірін білдірді, олардың сатылуы болжам бойынша тиісінше 40-50% және 5-10% -ға төмендейді. Тұтастай алғанда, бұл негізгі өткізу нарығы мен әлемдік экономиканың дамуының ағымдағы векторларын көрсетеді.
EBITDA туралы маржа қысқаруды жалғастырды және 13,1% құрады, бұл ретте орташа маржа жыл ішінде 14,1% құрады. Менеджмент болжамы 2024 жылға көрсеткішті 12,5-13,5% диапазонында белгілеуді білдіреді және шығыстарды қысқарту бойынша шаралар қабылдайды. Жеткізу тізбегіндегі проблемалардың шешілуіне және тиімділіктің артуына қарай жұмыс күшіне жұмсалатын үлестік шығыстардың жақсаруы күтілуде. Логистика шығындары төмендеуде, бірақ Таяу Шығыстағы соңғы оқиғалар осы үрдістің уақытша өзгеруіне алып келуі мүмкін.
Компоненттер сегментіне Meritor бизнесі қосылғаннан кейін кіріс айтарлықтай өсті. Алайда бір жылдан кейін осьтер мен тежегіштер санаты сатудың аздап қысқарғанын көрсетті (2% -ға). Алайда қалған санаттар негізінен бағаның өсуі есебінен сатудың өсуін көрсетті. Экономикалық талдау бюросының деректеріне сәйкес АҚШ-та бөлшектерді сату нақты мәнде 3,4% -ға, ал номиналды мәнде 6,6% -ға өсті. Қозғалтқыштар сегментіне ұқсас компания түсімнің 2-7% -ға төмендеуін күтуде, бұл қайталама нарыққа шағын экспозицияға байланысты. Сегменттің маржасы өтемақы шығыстарының өсуіне байланысты есепті кезеңде 13,9% - ға дейін қысқарды. Гайденс 2024 жылғы орташа салыстырмалы маржаны 13,9-14,9% диапазонында білдіреді.
Электр генерациясына арналған шешімдерді сату табыстың оң динамикасын көрсетуді жалғастыруда (жылына + 8%). Компания атап өткендей, өнімге сұраныс жоғары күйінде қалып отыр: нақты көрсеткіште жеткізілімдердің өсімі 24,3% -ды құрады. Бұл үрдіс сондай-ақ поршеньді қозғалтқыштар мен турбиналарды жеткізудің өсімін тіркеген Caterpillar (CAT) есептілігімен расталады. Компания дата-орталықтар тарапынан үлкен сұранысты көріп отыр және оны қанағаттандыру үшін өндірісті ұлғайтуға ниетті. Дегенмен, EBITDA бойынша маржа пайдаланылған өнімге қызмет көрсетуге сұраныстың әлсіздігінен, сондай-ақ жоғары өтемақы шығыстарынан 1,3 п.т., 12,7% дейін қысқарды. 2024 жылы сату серпіні -3% -дан + 2% -ға дейінгі диапазонда болуы мүмкін деп күтілуде, бұл ретте маржа 15,2-16,2% -ға дейін (орташа + 1 п.п.) ұлғаюы тиіс. Сегмент ретінде 2023 жылы пайда болған Accelera жылды $354 млн. деңгейінде сатумен аяқтады. Компания 2024 жылы түсімнің $450-500 млн дейін өсуін болжап отыр, бұл ретте сегмент әлі де терең шығынды болып қалады. Электролизерлерге тапсырыстар саны өсуде, олар келесі 12-18 ай ішінде жеткізуді күтуде, сондай-ақ электрлендірілген компоненттер өндірісінің одан әрі өсуін күтуде. Дегенмен, қысқа мерзімді перспективада сегмент электромобильдер нарығының салқындауына байланысты неғұрлым әлсіз сұранысқа тап болуы мүмкін.
Өнім дистрибуциясы сегменті компанияның басқа сегменттеріндегі жағдайды көрсетеді, алайда біршама жақсы нәтижелер көрсетеді: түсім бір жыл ішінде 16,9% -ға өсті. Менеджмент электр өндіретін жабдықтар тарапынан сұраныстың күштілігін атап өтеді, бұл да сегмент портфелінде көрсетіледі және 2024 жылға арналған болжамда көрініс табады, Алайда бір жыл ішінде маржа 1,1 п.т. қысқарды және компания негізгі себеп ретінде өсіп келе жатқан өтемақы шығыстарын бөліп көрсетеді.
Сондай-ақ бірлескен кәсіпорындардан түсетін кірістер өсім көрсетсе де, оның қарқыны біртіндеп баяулап бара жатқанына назар аударған жөн, себебі Қытай экономикасының әлсіздігіне жауап ретінде портфельде 51% бар. Менеджменттің болжамы 2024 жылы пайданың 5-15% -ға төмендеуін білдірсе де, менеджменттің мәлімдемесі бойынша осындай бірлескен кәсіпорындар қатысатын негізгі өңірлерден, атап айтқанда Қытай мен Үндістаннан түсетін түсім өсетін болады.