14.02.2024 02:31

Molson Coors АҚШ сыра нарығында көшбасшылықты сақтап қалуды жоспарлауда

Molson Coors (NYSE: TAP) сыра қайнату компаниясы сейсенбі күні биылғы жылы нарықтағы өз үлесінің өсуін қолдауға үміттенетінін мәлімдеді. Coors Light және Miller Lite маркалы сыра шығаратын компания сейсенбі күні 4-тоқсанда күшті нәтижелер туралы хабарлады, ал оның таза сатылымы 2023 жылы 9,3% -ға өсті. Табыстың бұл өсімі тұтынушылардың AB InBev компаниясының Bud Light өнімінен өткен жылдың сәуір айында бойкот сериясы басталғаннан кейін бас тартуына байланысты болды.
«Molson Coors тұтынушылардың сатып алу әдеттеріндегі елеулі өзгерістерден пайда табу үшін жақсы мүмкіндіктерге ие болды», - деп мәлімдеді компания тоқсандық есебінде, бірақ бұл жағдайды тікелей айтпады.
Molson Coors сондай-ақ бір жыл бұрынғы шығыннан пайдаға қайтаруды тіркеді. Компания $590,5 млн шығынмен салыстырғанда $103,3 млн (бір акцияға $0,48) таза пайда туралы хабарлады зMolson Coors сондай-ақ бір жыл бұрынғы шығыннан пайдаға қайтаруды тіркеді. Компания өткен жылдың осы кезеңіндегі $590,5 млн шығынмен салыстырғанда $103,3 млн (бір акция үшін $0,48) таза пайда туралы хабарлады. Түзетілген пайда бір акцияға $1,19 болды, бұл сарапшылардың болжамынан $1,12 асып түсті.
Бас директор Гэвин Хаттерсли компанияның сыра нарығындағы көшбасшылығын сақтап қалу жоспарына деген сенімімен бөлісті.
"Біздің негізгі брендтерімізде байқалып отырған өсім тоғыз айдан астам уақыт бойы сақталып келеді, - деп атап өтті Хаттерсли. - Біз әрбір өңірде, әрбір арнада, Құрама Штаттардағы әрбір ірі клиентпен қарым-қатынаста өсіп келеміз және қазіргі уақытта АҚШ сыра индустриясындағы өзгерістер тұрақты сипатта деп есептейміз".