14.02.2024 11:36

Walmart $2 млрд-тан астам Vizio сатып алу туралы келіссөздер жүргізуде

Walmart (WMT) smart-теледидар өндіруші Vizio (VZIO) сатып алу туралы $2 млрд. астам келіссөздер жүргізуде Сатып алу ретейлердің жарнамалық бизнесін нығайтуға және АҚШ телевизиялық нарығының бесінші бөлігіне бақылау жасауға көмектеседі.

Ұсыныстың мәлімделген бағасы дүйсенбі күнгі сауда-саттықтың жабылу сәтінде Vizio-ның $1,54 млрд нарықтық капиталдандыруынан 30% -ға жоғары.

Walmart өз нысандарында жарнаманы сату үшін өзінің қамтуы мен сатып алушылар туралы деректер ауқымын көбірек монетизациялайды, өзінің веб-сайтын белсенді түрде дамытады.

Vizio теледидарларын қосу J.M. Smucker және Kraft Heinz сияқты компанияларға апта сайын АҚШ-тағы 130 мың Walmart дүкеніне баратын 5 миллионнан астам сатып алушы өз жарнамаларын көрсету үшін көбірек экрандар бере алады.

2021 жылы іске қосылғаннан бері Walmart компаниясының Connect деп аталатын жарнамалық бизнесі өткен жылы $3 млрд. жуық сомаға сатылым жасай отырып, екі мәнді қарқынмен өсіп келеді. Компанияның қаржы директоры Walmart Connect-ті өзінің тез өсетін және жоғары маржалы бизнестерінің бірі ретінде бөліп көрсетті, ол Walmart-тың келесі бес жыл ішіндегі пайда мен шығындар туралы есептеріне үлкен ықпалы бар. Оның айтуынша, компанияның болашақ пайдасының басым бөлігі жарнаманы сатумен байланысты болуы мүмкін. Бүгінгі таңда сүт пен дәретхана қағазы жақсы өнім болып табылады.

Бөлшек медиа желілері (RMN) деп аталатын бөлшек саудагерлердің жарнамалық бизнесі жарнама берушілер үшін тартымды нұсқаға айналды.

Осы жылы, Insider Intelligence бағалауы бойынша, мұндай жарнаманың сату көлемі шамамен $60 млрд. құрайды.

«Walmart үшін әлеуетті мәміленің мақсаты көбірек теледидар сатудан емес, жарнамадан түсетін табысты арттыру болып табылады. Соңғы уақытта екі мәнді қарқынмен өсіп келе жатқан Walmart (Connect) жарнамалық бизнесі компанияның бизнестің негізгі бөлігімен салыстырғанда оның түсімінің тиімдірек сегменті болып табылады. Соңғы есепті 12 айда сату көлемі шамамен $2,7 миллиард (жалпы түсімнің 0,4%) болды. Vizio-ны әлеуетті сатып алудың тағы бір маңызды мақсаты жарнаманы көру туралы, оның ішінде нақты сатып алуларға алып келген көптеген деректерге қол жеткізу болып табылады. Walmart дүкендерінде тауар сататын жарнама берушілер Walmart жарнама бөлімшесі арқылы тиімдірек жарнама жасай алады. Айта кету керек, Walmart пен Vizio келіссөздер үдерісінде және мәміле болмай қалуы мүмкін. Мәміле сондай-ақ реттеушілердің назарын аударуы мүмкін. Vizio акциялары сейсенбі күнгі сауда-саттықта шамамен 25% -ға өсіп, $9,75-ке жетті, нәтижесінде компанияның нарықтық құны $2 млрд-қа жақындады. Ал бәсекелес Vizio Roku акциялары 9% -ға жуық арзандады», - дейді Freedom Finance Global сарапшысы Александра Шмидт.