16.02.2024 16:05

Ford және GM бас директорлары Қытаймен бәсекелесу үшін ашық

Ford (F) және General Motors (GM) компанияларының басшылары қытайлық бәсекелестер АҚШ және Еуропа нарықтарына ілгерілеп жатқандықтан, электр көлік технологиясына шығындарды қысқарту үшін серіктестік мүмкіндігін қарастыратынын мәлімдеді.

GM бас директоры Мэри Барра зерттеулер мен әзірлемелерде тиімдірек болу жолдары бар деп есептейді. Ford бас директоры Джим Фарли электромобильдерге арналған аккумуляторларға жұмсалатын шығындарды қысқарту үшін басқа да автоөндірушілермен ынтымақтастыққа дайын.

Детройт компаниялары мен басқа да батыс автоөндірушілері BYD және басқа да қымбат емес қытайлық электромобиль өндірушілер тарапынан өсіп келе жатқан қысым астында тұр.

Ford биыл өзінің электр көліктерінде $5 млрд-тан $5,5 млрд-қа дейін жоғалтады деп болжап отыр. Бас директордың айтуынша, компания BYD-тен Seagull моделімен бәсекеге түсе алатын шағын, арзан электр көлігін жасау үшін арнайы «skunk works» командасын іске қосты. Ford сондай-ақ өзінің аккумулятор стратегиясын қайта қарайды.

BYD өзінің шағын Seagull электромобилін $9-11 мыңға шығара алады Wolfe Research сарапшысы Род Лаштың айтуынша, Қытайдағы өндіріс шығындары батыс автоөндірушілерге қарағанда 30% -ға төмен.

«Солтүстік Америка автоөндірушілерінің серіктестігі технологияларға жұмсалатын шығындарды азайтуды және зерттеулер мен әзірлемелердің тиімділігін арттыруды білдіреді. Болашақта бұл әріптестік шығындар мен бірлескен технологиялық шешімдерді қысқарту есебінен екі компанияның қаржылық көрсеткіштерін жақсартуға әкелуі мүмкін, сондықтан АҚШ қор нарығы бұл жаңалықты Ford және GM бағалы қағаздарының баға белгіленімдерінің өсуімен қарсы алуы тиіс», - дейді Freedom Finance Global сарапшысы Владимир Чернов.