04.03.2024 11:04

Match Group таныстыру сервистерінің жаңа пайдаланушылар әлеміндегі перспективалары

Match Group Inc. (NASDAQ: MTCH) онлайн танысу нарығының шамамен 30% -ын алады. Компания соңғы жылдары осындай қарым-қатынас түріне сұранысы жоғары бенефициарлардың біріне айналды. Алайда, жаңа буын пайдаланушыларының мінез-құлқы үлкен пайдаланушылардың әдеттерінен ерекшеленеді. Бұл Match Group бағдарламаларына қалай әсер етеді?
 
2019 жылы Стэнфордтың социологтары жүргізген зерттеуге сәйкес, онлайн-танысу - жұптармен танысудың ең танымал тәсілі. Мұндай қосымшаларды бүкіл әлем бойынша шамамен 300 млн адам пайдаланады және бұл нарық 2030 жылға қарай $14,42 млрд. жетуі мүмкін.
Match Group және Bumble осы нарықтың ірі ойыншылары болып табылады. Осылайша, Match.com, Tinder, Hinge және басқа да бірнеше танысу қосымшаларына ие Match Group нарықтың шамамен 30% -ын алады.
 
Онлайн танысудың жоғары танымалдығы Match Group табысының өсуін қамтамасыз етеді. Мысалы, 2023 жылдың үшінші тоқсанында түсім 9% -ға өсіп, $882 млн құрады, ал операциялық пайда $244 млн құрады, бұл шамамен 20% рентабельділікті қамтамасыз етті. Алайда, жоғары түсім мен пайдаға қарамастан, кейбір инвесторлар оның келешегіне абайлап қарады. Бір себебі - танысу сервистерін пайдалануды жалғастыратын, бірақ қосымша қызметтер үшін ақы төлеуге бейім жаңа буын пайдаланушыларының мінез-құлқы. Match-ке тиесілі барлық қосымшаларға ақылы жазылушылардың саны өткен жылдың осы кезеңімен салыстырғанда 5% -ға төмендеп, шамамен 15,7 млн. құрады. Бұл ретте Tinder өткен жылы бағаның 50% көтерілуі нәтижесінде шығынның негізгі ауырлығын сезінді. Енді Tinder платина мүшелігі үшін айына $24,99 алады, бұл нарықтағы ең қымбат болып табылатын $39,99 Bumble ай сайынғы жоспарына жақындайды.
 
Match Group бағдарламасының жаңа жас пайдаланушылары қарым-қатынасты іздеу кезінде түпнұсқалылықты, шектерді және өзгермелілікті бағалайды. Сондықтан олар ұзақ мерзімді жазылым үшін аз мөлшерде төлеуге бейім. Компания жаңа буын пайдаланушыларының артықшылықтарына бейімделіп, апта сайын жазылуды ұсынды деп есептейді. Алайда жазылушылар санының қысқаруы компанияның пайдаланушылардың артықшылығын толық түсінбейтінін көрсетеді.
 
Match Group үшін тек жас пайдаланушылардың мінез-құлық үлгілерінен ғана емес, сонымен қатар Bumble тарапынан өсіп келе жатқан бәсекелестіктен де тәуекелдер бар. Бұған қосымша Match Group таяу айларда акционерлердің белсенділігіне тап болуы мүмкін. Elliott Management хедж-қоры компанияның үлесін бірте-бірте $1 млрд дейін арттырып, оның көлемі бойынша үшінші акционері болады.
1 наурыздағы сауда-саттықта MTCH акциясы $35,91 болды.