06.03.2024 13:18

Similarweb неліктен жарнаманың бизнес талдауын сатып алды

Израильдік Similarweb Ltd технологиялық компаниясы (NYSE: SMWB) осы аптада жарнамалық талдау үшін бағдарламалық жасақтама жасайтын Admetricks бизнесін сатып алу туралы хабарлады. Similarweb үшін - бұл компанияның жаңа өніміне негіз болатын маңызды сатып алу.
Admetricks жарнамалық науқандарды жоспарлау, медиа жарнама бюджеттерін оңтайландыру, сондай-ақ цифрлық маркетингті неғұрлым дәл басқару үшін бағдарламалық жасақтамаға ие. Admetricks - Латын Америкасы нарығында жұмыс істейтін және құны бірнеше миллион доллар болатын жарнамалық науқандармен жұмыс істейтін чили компаниясы.
Admetricks клиенттері банк қызметтері, телекоммуникациялар, автомобиль өндірісі салаларындағы түрлі компаниялар, оның ішінде әлемдік жетекші брендтер болып табылады.
Осылайша Similarweb өңірлік нарыққа шығуы мүмкін, бірақ сатып алудағы ең бастысы Admetricks құнды әзірлемелерін алу болып табылады.
Ең алдымен, бұл талдауға арналған бағдарламалық қамтамасыз ету, мысалы, бәсекелестердің жарнамалық шығыстарын бағалау, жарнамаға бюджетті жоспарлау және т.б.
Бұған дейін Admetricks Similarweb-мен ынтымақтасқан, атап айтқанда, Likeweb дерекқорын талдау үшін пайдаланған, сондықтан интеграция жылдам өтеді.
Similarweb Admetricks аналитикалық құралдарын өзінің жаңа Likeweb Ad Intelligence сервисіне қосуды жоспарлап отыр. Жалпы, Similarweb компаниясы сандық жарнамамен жұмыс істеуге арналған кешенді шешімді жасауға ұмтылуда. Табысты болған жағдайда Similarweb өзінің бәсекелестік позициясын айтарлықтай нығайтады және нарық үлесін ұлғайтуға үміттене алады.
Бұл маңызды, себебі нарық үлкен. Statista бағалауы бойынша, медиадағы жарнаманы талдау нарығы 2024 жылы $174 млрд-тан асуы мүмкін.
5 наурыздағы сауда-саттықта SMWB акциясы $8,72 болды. Нарықтық капиталдандыру $686,44 млн. құрады