19.03.2024 12:24

BYD өзінің жаһандық стратегиясын жүзеге асыруда

Қытайлық BYD (BYD) компаниясы АҚШ пен Еуропадағы саясаттың белгісіздігі жағдайында дамушы нарықтарға жылжуда.
Tesla-мен әлемдік электромобиль нарығы үшін жарыста қытайлық автоөндіруші АҚШ нарығында өсіп келе жатқан кедергілерге қарамастан шетелге белсенді түрде ілгерілеуде.

АҚШ және Еуропа сияқты негізгі нарықтарға қытайлық электромобильдерді экспорттауға қатысты саяси белгісіздікті ескере отырып, BYD өндірісті неғұрлым достық деп қабылданатын өңірлерге ауыстыру арқылы шетелдік сатуды ұлғайтуға ұмтылады. Компанияның Таиланд, Бразилия, Индонезия, Венгрия және Өзбекстанда зауыттары бар.
Олар өте күшті отандық автомобиль өнеркәсібі жоқ елдерге бағытталған, онда олар аз саяси қарсылыққа тап болуы мүмкін.
Өткен айда Байден әкімшілігі Қытайда шығарылған көліктердің ұлттық қауіпсіздікке қауіп төндіретіні туралы тергеуді бастағанын және көлік құралдарын шектеу мүмкіндігі туралы мәселені көтергенін мәлімдеді.
BYD Таиландтан бастап белсенді экспансия жүргізуде, онда компания Қытайдан тысқары жерлердегі алғашқы зауыты осы жылдың соңына дейін пайдалануға беріледі деп күтеді. Автоөндіруші Toyota-ны басып озып, қаңтар айында Таиландта жеңіл автомобильдердің сатылымы бойынша бірінші орынды иеленді.

Таиландтағы зауыт пайдалануға берілгеннен кейін бүкіл Оңтүстік-Шығыс Азияға қызмет көрсетуі мүмкін.
Counterpoint Research мәліметтеріне сәйкес, BYD өткен жылы нарықтың үштен бірінен астамын басып алып, Оңтүстік-Шығыс Азиядағы ең көп сатылатын электромобиль бренді ретінде өзін танытты