25.03.2024 11:20

Starbucks кофеханалар желісі көбейе түсуде

Starbucks Corp. (NASDAQ: SBUX) әлемнің түкпір-түкпірінде ашылуда. Биылғы жылдың бірінші тоқсанында ғана 550-ге жуық жаңа мекеме ашылды. Бірнеше жылдан кейін компания 50 мыңнан астам кофехана ұстауды жоспарлап отыр.
Starbucks желіні кеңейтуде үлкен тәжірибеге ие және жаңа дүкендерді жылдам ашып, салыстырмалы түрде қысқа мерзім ішінде оларды тиімді ете алады. Ағымдағы жылдың бірінші тоқсанында компания желіні 549 мекемеге кеңейтіп, олардың жалпы санын 38 500-ге жеткізді. Алайда Starbucks 2030 жылға қарай желіні 55 000 сату нүктесіне дейін ұлғайтуды жоспарлап отыр.
 Starbucks желіні кеңейтуде үлкен тәжірибеге ие және жаңа дүкендерді жылдам ашып, салыстырмалы түрде қысқа мерзім ішінде оларды тиімді ете алады. Ағымдағы жылдың бірінші тоқсанында компания желіні 549 мекемеге кеңейтіп, олардың жалпы санын 38 500-ге жеткізді. Алайда Starbucks 2030 жылға қарай желіні 55 000 сату нүктесіне дейін ұлғайтуды жоспарлап отыр.
Starbucks ерекшелігі - бұл жоғары операциялық рентабельділікті қамтамасыз ету қабілеті. Операциялық маржа бірінші тоқсанда 1,4 пайыздық тармаққа өсіп, 15,8% болды. Бұл негізгі көрсеткіш және Starbucks соңғы айларда Қытай мен Таяу Шығыстағы экономикалық қысымды ескерсек, ол таң қалдырады.
 Макроэкономикалық қиындықтарға қарамастан, Starbucks дивиденд төлеуші болып қала береді. Дивидендтік кірістілік енді 2,44% -ды құрайды, бұл S&P 500 орташа кірістілігінен әлдеқайда жоғары, ол 1,47% -ды құрайды. Естеріңізге сала кетейік, макроэкономикалық қиындықтарға қарамастан, Starbucks да дивидендтер төлеуші болып қалып отыр. Дивидендтік кірістілік енді 2,44% -ды құрайды, бұл S&P 500 орташа кірістілігінен әлдеқайда жоғары, ол 1,47% -ды құрайды. 
Естеріңізге сала кетейік, дивидендтер соңғы он жылда 300% -ға өсті. Макроэкономикалық қиындықтарға қарамастан, Starbucks дивиденд төлеуші болып қала береді. Дивидендтік кірістілік енді 2,44% -ды құрайды, бұл S&P 500 орташа кірістілігінен әлдеқайда жоғары, ол 1,47% -ды құрайды. Естеріңізге сала кетейік, дивидендтер соңғы он жылда 300% -ға артты.
 Айта кету керек, Starbucks қысымның бар екенін мойындайды, алайда компания өзінің жұмыс істеуінің көп бөлігі бойы кең нарықты басып озды және жақында ғана артта қала бастады. Бұл кофеханалар желісінің ішкі проблемалар емес, қысқа мерзімді қысым сезінетінін көрсетеді. Сатудың салыстырмалы өсімі бүгінгі деңгеймен салыстырғанда жеделдеуі мүмкін және компания дивидендтерді көтеруі мүмкін. Алайда компания клиенттерге қызмет көрсету моделін біршама қайта қарауға тура келеді. Атап айтқанда, енді клиенттер бұрынғыдай уақыт өткізетін орынды азырақ дәрежеде іздеуде. Оның орнына келушілер тез арада тапсырысты алып кетулері керек. Бұл Starbucks аудиторияны сақтау үшін жаңа шындыққа бейімделетінін білдіреді.
22 наурыздағы сауда-саттықта SBUX акциясы $90,71 болды.