25.03.2024 17:50

NICE маркетингті әрбір клиентке бейімдеу үшін AI ұсынады

Израильдік NICE Ltd. (NASDAQ: NICE) бүгін жасанды интеллект алгоритмдері негізінде жаңа маркетингтік шешімді ұсынды. Ол маркетингті барынша дербестендіруге арналған — әрбір жеке клиент үшін ұсынысты теңшеуге дейін.

NICE Enlighten XM жаңа шешімі әрбір клиентке ұсынысты бірден бейімдеу үшін терең оқытуды және үлкен тіл модельдерін пайдаланады.

Израильская софтверная компания NICE Ltd. (NASDAQ: NICE) сегодня представила новое

Ең алдымен ол туризм индустриясына арналған. Атап айтқанда, NICE Enlighten XM клиенттің саяхаты, өзара іс-қимыл және реакциялар тарихы, тұтынушылық белсенділік, көңіл-күй және т.б. туралы деректерді сақтайды.

Осы деректер базасында нақты уақыт режимінде тұтыну тәжірибесін түзетуге немесе болашақта нақты клиент үшін неғұрлым қолайлы ұсыныстар дайындауға болады.

Қонақжайлылық индустриясында мұндай құралдар көптен бері сұранысқа ие, алайда осы уақытқа дейін маркетингтің мұндай мұқият реттелуін кеңейтуге мүмкіндік болмаған.

NICE өзінің ЖИ пайда болуымен бұл мүмкін болды және брендтер өз клиенттерінің әрқайсысы үшін дербес ұсыныстар жасай алады. Оның үстіне, бұл бірден болуы мүмкін, яғни теориялық тұрғыдан, қызметті үздіксіз бейімдеуге болады. Бір уақытта тұтынушымен «сөйлесу» ЖИ арқылы өзара іс-қимыл жасауға болады, ол сондай-ақ NICE-де әзірленеді.

Жаңа шешім NICE негізгі платформасына біріктіріледі және осылайша компания әртүрлі проблемаларды шешу үшін AI құралдарының кешенді жиынтығын құруға жақындайды.

Естеріңізге сала кетейік, жақында NICE қаржы ұйымдары үшін ЖИ құралдарын ұсынды және компания осы бағытты дамытуға ниетті.

Жалпы, NICE CXone ЖИ-платформасын ірі компаниялар пайдаланады, мысалы, Carnival теңіз круиздерінің операторы.

Жыл басынан бері NICE акциясы 22 наурыздағы сауда-саттықта 26% -ға қымбаттап, $261,21 болды. Нарықтық капиталдандыру $16,54 млрд. болды.