26.03.2024 16:58

McDonald's Krispy Kreme пончиктеріне үміт артады

McDonald's (MCD) Krispy Kreme (DNUT) пончиктерін 2026 жылдың соңына қарай бүкіл ел бойынша өз мейрамханаларында сатуды жоспарлап отыр.
Krispy Kreme серіктестікті қанағаттандыру үшін өз дистрибуциясын екі еселейді. Келісім мерзімінде McDonald's АҚШ-тағы Krispy Kreme эксклюзивті серіктесі болады.
McDonald's серіктестік - бұл Krispy Kreme үшін өзінің қатысуын кеңейтуге тамаша мүмкіндік. 31 желтоқсандағы жағдай бойынша компания өзінің пончиктерін 6800 басқа дүкенге жеткізеді. McDonald's АҚШ-та 13500-ге жуық мейрамханасы бар және 2027 жылға қарай еліміз бойынша тағы 900 жаңа нүкте ашуды жоспарлап отыр.
Krispy Kreme сондай-ақ 7500 McDonald's мейрамханаларына жаңа пончик жеткізу үшін өз қуатын кеңейтеді.
McDonald's және басқа да жаңа клиенттер тарапынан жоғары сұраныс компанияның өндірістік желілері ең аз қосымша шығындармен өнім көлемін ұлғайтуы мүмкін екенін білдіреді. Бұл жаңа өнімдерді жеткізудің күнделікті арнасының кеңеюіне байланысты жүйені әлдеқайда тиімді етеді.
Екі желінің қарым-қатынасы бір жарым жыл бұрын, McDonald's қамыр ретінде тоғыз мейрамханада Krispy Kreme пончиктерін сата бастаған кезде басталды. Бірнеше айдан кейін пилоттық жоба Луисвилл және Лексингтон, Кентукки штатында шамамен 160 мейрамханаға дейін кеңейтілді. McDonald's клиенттерінің сынақ кезіндегі сұранысы екі желінің де болжамдарынан асып түсті.
McDonald's үшін Krispy Kreme пончиктерін қосу нан өнімдері мен таңғы астың ассортиментін кеңейтуге көмектеседі.
McDonald's клиенттері шоколадты глазурьмен қапталған бірегей глазурьді және шоколадты глазурьді пончиктерді жеке-жеке, сондай-ақ орамдарда алты данадан тапсырыс бере алады. Мейрамханаларда пончик күні бойы сатылады.
Ұзақ мерзімді перспективада Krispy Kreme енді алдыңғы болжаммен салыстырғанда бүкіл әлем бойынша өзінің пончиктері үшін 100 мыңнан астам қолжетімділік нүктесін 75 мың нүктемен қамти алады деп күтуде. Қазіргі уақытта желінің пончиктерін 39 елдегі 14 100-ден астам дүкеннен табуға болады.
Krispy Kreme акциялары соңғы жылы 20% -ға құлдырады, нәтижесінде оның нарықтық құны $2,11 млрд. дейін төмендеді Алайда жаңа ынтымақтастық компанияның қаржылық көрсеткіштерін қалпына келтіруге жақсы серпін беруі мүмкін. 
«McDonald 's-пен ынтымақтастық әрдайым баға белгілеу үшін күшті драйвер болып табылады. Компанияның Heins кетчуптарынан бас тартуы Kraft Heins (KHC) капиталдандырудың 70% -ын жоғалтқан. Бұл жолы McDonald 's-пен ынтымақтастық Krispy үшін ұзақ мерзімді өсу факторы болуы мүмкін. Қазір компания 160 дәмханада сатуды сынақтан өткізуде. Бірақ Krispy өз бетінше үлкен жоспарларға ие. Әлемдегі бөлшек сауда нүктелерінің санын 75 мыңға дейін ұлғайту жоспарлануда Әзірге компания бұл мақсаттан алыс, бірақ егер үй нарығында бағдарлама табысты болса, онда ол басқа өңірлерге кеңеюі мүмкін. Компанияның 7,3 мың сату нүктесі бар АҚШ-та органикалық өсім 13% -ды құрады, халықаралық нарықта ол әзірге төмен, небәрі 7%», - дейді Freedom Finance Global сарапшысы Георгий Ващенко.