03.04.2024 10:37

American Express төлем сервисі ең жоғары

Пластикалық карталардың эмитенті American Express Co. (NYSE: AXP) 52 апталық максимумға жақын сатылады. Компанияның акциялары соңғы бірнеше айда тез өсті.
 Қазіргі уақытта American Express WalletHub деректері бойынша кредиттік карталар нарығында сатып алу көлемінің 19,6% -ын алады. Бұл оны Visa (үлесі 52,6%) және Mastercard (үлесі 23,7%) компанияларынан кейін АҚШ-та көлемі бойынша үшінші төлем желісіне айналдырады. Алайда American Express бәсекелестерден позициялауымен және бизнесті жүргізу тәсілімен біршама ерекшеленеді.
Ең алдымен, American Express жылдар бойы сән-салтанатпен және қымбат сатып алулармен байланысты бренд құрды. Атап айтқанда, компанияда Platinum Card және Centurion Card карталары бар, олар жылына кемінде $500 мың жұмсайтын сатып алушыларға ғана қолжетімді. Бұл ретте Centurion картасы тек шақыру бойынша ғана қолжетімді, яғни оны клиенттің қалауы бойынша сатып алуға болмайды.
Екі карта да премиум туристік компаниялардан, сәнді қонақ үйлерден, авиакомпаниялар мен таңдаулы киім маркаларынан жеңілдіктер мен сыйақылар ұсынады.
Visa және Mastercard тек төлемдерді өңдеумен айналысса, American Express өзі де тұтынушылық несиелерді ұсынады. Бұл компания үшін қосымша тәуекел, себебі ол оны экономикалық жағдайға анағұрлым тәуелді етеді. Бұл American Express-тің қаржылық жағдайын бағалау кезінде инвесторлар тек төлем көлемін ғана емес, сонымен қатар компанияның кредиттік көрсеткіштерін де бағалауы керек деген сөз.
 АҚШ-та тұтынушылық кредиттік карталар бойынша берешек $1,13 трлн құрайды және ол соңғы екі жылда 32% -ға ұлғайды. Кредиттік карталар бойынша пайыздық мөлшерлемелер соңғы онжылдықтағы ең жоғары болып табылады, бұл тұтынушыларға қысым көрсетуі мүмкін. Федералдық резервтік жүйенің деректері бойынша коммерциялық банктердегі кредиттік карталар бойынша мерзімі өткен мерзімдер деңгейі төртінші тоқсанда 3,2% -ды құрады, бұл 2011 жылдан бері ең жоғары тоқсандық деңгей болып табылады.
Сонымен қатар, American Express бұл трендтерден азырақ қауіптенуі мүмкін, себебі оның клиенттік базасы, әдетте, бәсекелестерге қарағанда неғұрлым жоғары кредиттік рейтингке ие және экономикалық құлдырауды аз шығынмен бастан кешуге қабілетті. Төртінші тоқсанда American Express кредиттік карталар бойынша өз кредиттерінің 2% -ын есептен шығарды, бұл пандемияға дейінгі деңгейден төмен күйінде қалып отыр.
 Осылайша, American Express күшті бренді бар компания болып қала береді, бұл оған тіпті экономикалық белгісіздік жағдайында да тұрақтырақ болуға мүмкіндік береді.
2 сәуірдегі сауда-саттықта AXP акциясы $225,53 болды.