08.04.2024 15:27

Southwest компаниясының Boeing 737-800 бортындағы оқиға FAA тергеуін тудырды

Жексенбі күні бортында 737-800 жолаушысы және алты экипаж мүшесі бар Хьюстон Хобби әуежайына бара жатқан Boeing 135 ұшағы шамамен 10 300 фут биіктікке көтерілді, бірақ ұшып көтерілгеннен кейін 25 минуттан кейін қайтып оралуға мәжбүр болды. Southwest хабарлағандай, техникалық қызмет көрсету командаларына ұшақты тексеру қажет. Әуе кемесінің қозғалтқыш қақпағы ұшып кеткен. Федералдық азаматтық авиация басқармасы (FAA) дереу тергеу жұмысын бастады.
FAA жазбаларына сәйкес, ұшақ 2015 жылдың маусымында пайдалануға берілген. 737-800 моделі 737 NG ретінде белгілі 737 бестселлерінің алдыңғы ұрпағына жатады, ол өз кезегінде 737 MAX-пен ауыстырылды.
Southwest ұшақтың қозғалтқышы соңғы рет қашан техникалық қызмет көрсетілгенін хабарлаудан бас тартты.
Оқиға салдарынан ешкім зардап шеккен жоқ, бірақ Boeing (BA) компаниясы тағы да беделге ие болды. Естеріңізге сала кетсек, өндіруші 5 қаңтарда 16 000 фут биіктікте жаңа Alaska Airlines 737 MAX 9 ұшағынан есік қақпағының панелі үзілгеннен кейін қатты сынға ұшырады. Осы оқыс оқиғадан кейін АҚШ Федералдық азаматтық авиация басқармасы (FAA) MAX 9 ұшырылымын бірнеше аптаға тоқтатып, Boeing-ге MAX өндірісінің қарқынын ұлғайтуға тыйым салды және 90 күн ішінде «сапаны бақылаудың жүйелі проблемаларын» шешу бойынша кешенді жоспар әзірлеуге бұйрық берді.
АҚШ Әділет министрлігі MAX 9 оқиғасы бойынша қылмыстық тергеу бастады.
2019 жылы Көліктегі қауіпсіздік жөніндегі ұлттық кеңес Boeing компаниясына өлім-жітім оқиғасынан кейін желдеткіш капотының құрылымын өзгертуді міндеттеді.
АҚШ-тың Азаматтық авиация федералдық басқармасы (FAA) сондай-ақ Southwest компаниясының Boeing ұшақтарындағы қозғалтқыштардағы басқа да бірнеше проблемаларды тексеруде.