10.04.2024 14:50

Lucid «баға соғысы» әдісін қолдана отырып, бірінші тоқсанда жеткізілім болжамдарынан асып түсті

Lucid (LCID) бірінші оқсанда жеткізілімдер туралы хабарлады. Бағаны төмендету стратегиясы сәнді электр седандарына сұранысты арттыруға көмектесті, нәтижесінде компанияның акциялары шамамен 3% -ға өсті.
Электр көліктерін шығаратын стартап бірінші тоқсанда талдаушылардың бағалауымен салыстырғанда 1745 бірлік 1967 автомобильді берді.
Lucid ақпан айында тұтынушылар электромобильдерді сатып алуды қайта қарап, қолжетімді гибридті баламаларға жүгінгенде сұранысты қолдау үшін өзінің флагмандық Air седандарының бағасын 1-10% -ға төмендетті.
Rivian Automotive бәсекелесі де өткен аптада тоқсандық жеткізілімдер бағасынан асып түсті. Ал АҚШ нарығының көшбасшысы - Tesla сәуір айында төрт жыл ішінде алғашқы рет тоқсандық жеткізілім төмендегенін хабарлап, үміттерін ақтамады.
Осы жылдың екінші жартысында Lucid Сауд Арабиясына жеткізілімдерді арттыруды жалғастыруды жоспарлап отыр. Өткен айда Lucid Сауд Арабиясының Мемлекеттік инвестициялық қорының филиалы Ayar Third Investment Co компаниясынан $1 млрд капитал тартқанын мәлімдеді. Капиталды құю фирмаға өндірісті қымбат өсірумен айналысатын электромобильдер саласындағы басқа стартаптарға қарағанда артықшылық бере алады.
Ақпанда Lucid анағұрлым кең клиенттік аудиторияны тарту үшін 2026 жылдың соңында орташа өлшемді автомобильді ұсынуды жоспарлап отырғанын мәлімдеді. Автокөлік $50 мың тұрады, бұл өте бәсекеге қабілетті баға диапазоны болып табылады.
Өткен аптада Tesla өзінің арзан автокөлігін шығарудан бас тартты.