11.04.2024 13:57

NTSB: Southwest оқиғасы техникалық қызмет көрсетумен байланысты

Southwest Airlines (LUV) тасымалдаушысының Boeing 737-800 ұшағында қозғалтқыш қақпағын жоғалту - бұл техникалық қызмет көрсету проблемасының нәтижесі, деп мәлімдеді сәрсенбі күні Көліктегі қауіпсіздік жөніндегі ұлттық кеңестің (NTSB) төрағасы Дженнифер Хоменди. Ұшақ оқиға алдында түнде техникалық қызмет көрсетуде болған, нәтижесінде оның қозғалтқышының капоты жоғалған. Кеңес ресми тергеуді бастамауды шешті. NTSB ұшақты көру үшін Денверде тұратын құрылысшы инженерді жіберді.
FAA жазбаларына сәйкес, ұшақ 2015 жылдың маусымында пайдалануға берілген.
737-800 моделі 737 NG ретінде белгілі 737 бестселлерінің алдыңғы ұрпағына жатады, ол өз кезегінде 737 MAX-пен ауыстырылды.
Boeing (BA) өндірушілерді дағдарысқа ұшыратқан бірқатар оқиғалардың қысымында тұр. АҚШ-тың Азаматтық авиация федералдық басқармасы (FAA) есік шығып кеткен апаттан кейін бірнеше аптаға MAX 9 ұшырылымын тоқтатып, Boeing-ге MAX өндірісінің қарқынын арттыруға тыйым салды. 
«Американың Ұлттық көлік қауіпсіздігі кеңесі (NTSB) Boeing-тің де, Southwest Airlines-тің де Денвер әуежайында ұшып көтерілу кезінде Boeing 737-800 ұшағының қозғалтқышының қақпағы (қаптамасы) үзілген оқиғаға кінәлі еместігін айтады. Ұйым бұл мәселе үшінші тараптың ұшаққа сапасыз техникалық қызмет көрсетуінен туындады деп есептейді. Біздің ойымызша, NTSB мәлімдемесі әуе компаниясын ықтимал реттеушілік соққыдан алып тастауы мүмкін, бірақ FAA реттеушісінің Boeing-ге және ол шығаратын азаматтық ұшақтардың сапасына қатысты сұрақтарын мүлдем шешпейді, сондықтан FAA-ны зерттеудің бұл оқиғасы әлі аяқталған жоқ», - дейді жетекші сарапшы Наталья Мильчакова.