23.04.2024 10:58

Boeing өндіріс қарқынының бәсеңдеуін күтуде

Boeing (BA) 787 кең фюзеляжды ұшақтар өндірісінің төмендегені туралы хабарлады, себебі жеткізушілердің жетіспеушілігі зауытты негізгі бөлшектермен қамтамасыз етуі тиіс.

2023 жылдың соңғы тоқсанында 787-нің өндіріс қарқыны айына небәрі бес ұшақты құрады.

АҚШ-тың Азаматтық авиация федералдық басқармасы (FAA) Boeing-тің белгілі бір детальдарды алудағы проблемалары туралы білетінін және осы мәселені шешу үшін компаниямен тығыз байланыста екенін мәлімдеді. Агенттікте түсіндіріп өткендей, зауытта қауіпсіздік талаптарына сәйкес келетін техниканы жинау үшін жұмыс істеп жатыр және реттеуші барлық Boeing 787 үшін ұшуға жарамдылық сертификатын беру өкілеттігін сақтайды.

Компания инженері Сэм Салепур АҚШ Сенаты алдында сөйлеген сөзінде ұшақтарды құрастыру сапасына күмән келтіргеннен кейін Boeing өзінің 777 және 787 кең фюзеляжды ұшақтарын шығаруға мұқият назар аударып отырғанын еске саламыз. Салепур Boeing конструкцияның бөлшектеріндегі кішкентай олқылықтарды толтыру үшін төсемді дұрыс пайдалана алмағанын, бұл уақыт өте келе бұзылуға әкелуі мүмкін екенін айтты. Бұған жауап ретінде авиа өндіруші өзінің ескі 787 ұшақтарында ешқандай проблема табылмағанын мәлімдеді.

Сондай-ақ дағдарыс аясында Вашингтон штатында Boeing 737 MAX тар фюзеляжды ұшағының өндірісі күрт қысқарды, себебі АҚШ-тың реттеуші органдары зауыттарды тексеруді күшейтуде.
«Ағымдағы жылы Boeing компаниясының құнды қағаздары ұшу оқиғаларына байланысты қысымда қалады, біз бұл туралы бірнеше рет жаздық. Жыл басынан бері акциялар 35,58% құнын жоғалтты, бірақ жаһандық деңгейде тағы 30% -ға, бір акция үшін $120 дейін құлдырауы мүмкін. Ұзақ мерзімді инвестициялау мерзімі бар акцияларды сатып алуды бір акция үшін $145 шамасында арттыруға болады деп ойлаймын, себебі авиақұрылыстағы әлемдік алпауыт өз проблемаларын бәрібір шешуі мүмкін», - дейді Freedom Finance Global сарапшысы Владимир Чернов.