27.04.2024 11:57

Қытайлық EV-стартаптар Nio және Xpeng кең нарыққа шығуға дайындалуда

Қытайлық NIO (NIO) және Xpeng (XPEV) электромобильді стартаптары биыл жаппай сегмент үшін жаңа брендтермен автокөлік шығаруды жоспарлап отыр.

Nio биыл өзінің жаңа жол талғамайтын көлігін ұсынуды жоспарлап отыр, ол, бас директор Уильям Лидің айтуынша, Tesla Model Y. қарағанда арзан болады. Естеріңізге сала кетейік, Қытайдағы Tesla жол талғамайтын көлігінің құны 249 900 юань ($35 197) құрайды.

Nio өз жұмысын шамамен он жыл бұрын бастаған және қытайлық электромобиль нарығының басқа да қатысушылары ретінде бастапқыда премиум-сегментке бағдарланған. Алайда қазір компания назарын бұқаралық сегментке аударып отыр. Бұл оны BYD және Volkswagen сияқты жергілікті және әлемдік автоөндірушілер үшін тікелей бәсекелес етеді.

Nio-мен салыстырғанда сәл қолжетімді баға диапазонында автомобильдер ұсынатын Xpeng, сондай-ақ Mona деп аталатын өзінің жаңа брендін іске қосуға дайындалуда. Вице-төраға және тең президент Брайан Гудың айтуынша, жаңа автомобильдер 150 000 юань ($20 700) төмен бағамен қолжетімді болады. Өткен жазда Xpeng Didi автокөлігімен жүруге арналған қосымшалар операторымен стратегиялық серіктестік аясында бұқаралық нарық үшін жаңа бренд әзірлеу жоспарын жариялады.

Nio және Xpeng жаппай тұтынушы үшін автомобильдерді әзірлеу жоспарлары Қытайдың электромобильдер нарығында өсіп келе жатқан бәсекелестік пен баға ұрыстары аясында пайда болды. Қазір Қытайда сатылған жаңа жеңіл автомобильдердің 40% -дан астамы электромобильдер мен гибридтер санатына жатады.

«Қытайлық электромобиль өндірушілердің бәсекелестігі сыйлықақы және орташа баға сегментінен қымбат емес машиналар сегментіне ауысады. Бірақ егер Nio өзінің отбасылық жол талғамайтын көлігінің жаңа брендін орташа нарықтық сегментте Tesla-ға қарсы шығуға тырысса, онда Xpeng қазірдің өзінде Tesla электромобильдеріне қарағанда 2,5-3 есе арзан болатын Mona автокөлігімен «дисконттық» сегментке барады.  Жасанды интеллект функциялары кеңейтілген жаңа бюджеттік электромобиль жастарға арналған. Нарықтың қымбат емес сегменттеріндегі бәсекелестік сыйлықақыларға қарағанда әлдеқайда қатаң болуы мүмкін, себебі Қытайда жаппай сатып алушыға қолжетімді электромобильдер шығаратын өндірушілер онша көп емес», - деп түсініктеме берді Freedom Finance Global компаниясының жетекші талдаушысы Наталья Мильчакова.