29.04.2024 17:51

Акциялардың кері сплиті және Virgin Galactic суборбиталдық ұшуларының перспективалары

Virgin Galactic Holdings Inc. (NYSE: SPCE) 12 маусымда акционерлердің жиналысын өткізуді жоспарлап отыр, онда акцияларды кері бөлу (сплит) туралы мәселе көтерілетін болады. Бұл компанияға акцияның бағасы тым төмен болғандықтан мәжбүрлі делистингтен құтылуға мүмкіндік береді. Дегенмен, басты жаңалық - Virgin Galactic бизнесін толығымен қайта іске қосу, бұл компанияның суборбиталдық ұшуларын коммерцияландыру перспективаларын белгісіз мерзімге кейінге қалдырады.
 
Virgin Galactic акцияларды 1-ден 20-ға дейін біріктіруді жоспарлап отыр, яғни жиырма акцияның иелері акциядан кейін SPCE-нің бір акциясын алады. Әрине, бағалар қосылады, сондықтан акционерлер капитал құнынан айрылмайды. Дегенмен, Virgin Galactic бизнесті қайта іске қосу үшін жаңа акциялар шығаруды жоспарлап отыр, сондықтан акционерлік капитал 50% -ға бұлдыр болуы мүмкін.

Бұған дейін Ffin.kz Virgin Galactic коммерциялық суборбиталды (жерге жақын орбитаға шықпай) ұшуды бастаудағы қиындықтарды атап өткен болатын. Проблемалар туристер үшін төмен кірістілік пен билеттердің жоғары бағасында ғана емес, суборбиталды ұшақ тұжырымдамасының өзінде де болды.
 
Оның конструкциясы ескі әскери әзірлемелерден алынды. Ол зымыран қозғалтқышының тартымымен ғарыш шекарасына ұшып, сосын ұшақ тәрізді қонатын бірнеше рет пайдаланылатын ұшақтың концепсиясы сияқты әдемі. Бірақ коммерциялық көлік үшін мұндай ұшақ әлсіз. Ол ұшқыштың өте жоғары біліктілігін талап етеді, сондықтан олардың сенімділігі үшін ұшақ кабинасында бірден екі ұшақ бар. Тіпті осы фактордың өзі ұшу рентабельділігін күрт төмендетеді.
 
Бұдан басқа, бүкіл ұшақ жерге оралған кезде, іс жүзінде, аэродинамикалық тежегіш рөлін атқаратын және орасан зор жүктемені сезінетін шағын композитті қанат жиектерінде «ілініп тұрады». Оларды қатаң белгіленген уақытта тежеу жағдайына айналдыру маңызды, әйтпесе қанаттары сынақ ұшуларының бірінде болған күйінде бұзылады.
Бұдан басқа, қону жоспарлау режимінде, қозғалтқыштың тартымынсыз өтеді, бұл бірінші қонудан сәтті қонуды шебер басқаруды талап етеді.
Оған қоса, суборбиталды ұшақтың зымыран қозғалтқышы бір рет пайдаланылады және оның бағасы кем дегенде бір жолаушы креслосынан түсетін табысты «жейді».
 
Virgin Galactic осы проблемалардың бәрін шеше алмайтыны анық, сондықтан компания ұшуларды тоқтатып, Delta деп аталатын жаңа суборбиталды ұшақ жасауды жоспарлап отыр. Ол 2026 жылға дейін дайын болады.
Мәселе суборбиталды ұшақ тұжырымдамасы қаншалықты өміршең, әзірге ол үшін 0-ден 100 км биіктікте жұмыс істей алатын сенімді қозғалтқыш жоқ. Мұндай қозғалтқышты жасау мүмкін, бірақ оның бағасы соншалықты қымбат болатындықтан, билет қарапайым зымыран ұшырумен салыстырғанда өте қымбат болады.
29 маусымдағы сауда-саттықтың басында SPCE акциясы $0,9 болды.