02.05.2024 11:53

Airbnb жаңа клиенттерді тарту үшін бірегей әсерлерге сүйенеді

Airbnb (ABNB) өзінің жаңа маркетингтік стратегиясын жариялады, ол бірегей әсерлер ұсыну арқылы жаңа клиенттерді тартуға бағытталған. Осылайша, компания демалыс үшін тұрғын үйді жалға алу бойынша өзінің негізгі бизнесінің шеңберінен шығуға тырысады. Airbnb концерттер, атақты адамдармен кездесулер және ерекше орындарда тұру сияқты бірегей әсерлерді ұсына отырып, жаңа клиенттерді тартуға ұмтылады.

Icons деп аталатын жаңа санат тегін немесе $100 дейін бағамен қолжетімді 11 эксклюзивті ұсыныстарды қамтиды. Олардың ішінде – Doja Cat әншісінің шағын концерті және «Жоғары» мультфильміндегі үйдің көшірмесіне тоқтау мүмкіндігі бар. Airbnb бас директоры Брайан Чески бұл компанияға тұрғын үйді жалға беру шеңберінен шығып, жаңа өнімдер мен қызметтер үшін кеңістік құруға көмектеседі деп санайды.

Бұл қадам Airbnb компаниясының пандемиядан кейін клиенттердің қатысуын қалпына келтіруге тырысуымен байланысты. 2023 жылы брондау саны 14% -ға артты (2022 жылы өсім 31% құрады). Компания жаңа маркетингтік стратегия оған кең аудиторияны тартуға және өз брендін нығайтуға көмектеседі деп үміттенеді.

«Дегенмен, ол компанияның операциялық және қаржылық нәтижелерінен өзінің тиімділігін дәлелдей алмады, сондықтан қор нарығының бұл жаңалыққа елеулі реакциясын күтпеу керек. Болашақта стратегия Airbnb-тің сату және түсім көлемін ұлғайтуға бағытталған, сондықтан бірегей әсерлер санының ұлғаюымен бұл көрсеткіштер өсуі тиіс», - деп есептейді Freedom Finance Global сарапшысы Владимир Чернов.