10.05.2024 11:24

Apple қоғамда сын тудырған iPad жарнамасы үшін кешірім сұрады

Apple (APPLE) соңғы iPad Pro моделінің жарнамасы  музыкалық аспаптар мен басқа да шығармашылық символдардың  өнеркәсіптік ұсатқыштың астына  түсетін анимациясын көрсету арқылы  сынға ұшырағаннан кейін кешірім сұрады. "Crush" деп аталатын даулы жарнама Apple YouTube арнасында миллионнан астам қаралым жинады және оны бас директор Тим Кук Х әлеуметтік желісінде жариялады.

Онлайн-комментаторлар жарнаманы сынға алып, оны беймәлім және нонконформистік, адамгершілік ретінде брендтің тарихи ұстанымына қайшы келеді деп атады. X постында актер Хью Грант жарнаманың «Кремний алқабының арқасында адам тәжірибесінің бұзылуын» көрсеткенін айтты.

Нәтижесінде, «Apple-дың тарихтағы ең нәзік өнімі» ретінде танымал болуы тиіс iPad Pro желілерде ең көп талқыланатын болды, бірақ оның техникалық сипаттамалары үшін емес.
Алайда Freedom Finance Global сарапшысы Владимир Чернов бұл жаңалыққа қор нарығының ешқандай реакциясын күтпейді, себебі ол компанияның қаржылық көрсеткіштеріне тікелей әсер етпейді.