17.05.2024 12:10
Walmart есебі: негізгі сәттер
І тоқсанның қорытындысы бойынша түсім $161,5 млрд болды, консенсустан жоғары $159,61 млрд Түсімнің өсуі 6% (мұнда және одан әрі жылға қарағанда), тұрақты валютада 5,8% болды. Түзетілген EPS көрсеткіші І тоқсан бойынша $0,6 болды, күту консенсусынан $0,53 асып, 22% ұлғайды. Walmart-тың таза пайдасы (GAAP) төртінші фискалдық тоқсанда өткен жылғы $1,673 млрд-пен салыстырғанда $5,104 млрд құрады.
Walmart АҚШ сегментінің таза сатылымы төртінші тоқсанда $108,7 млрд (консенсус: $107,9 млрд) құрап, 4,6% артты. АҚШ-та салыстырмалы сату (отынсыз) бірінші тоқсанда 3,8% - ға (консенсус 3,5%) өзгермейтін орташа чек кезінде трафиктің өсуі есебінен ғана өсті. Ритейлер табыстың барлық деңгейіндегі үй шаруашылықтары арасында, әсіресе табыс деңгейі $100 мыңнан асатын үй шаруашылықтары арасында нарық үлесін арттыруды жалғастыруда CEO Даг Макмиллонның айтуынша, нәтижелер неғұрлым бай сатып алушылардың дүкендер мен веб-сайттарға кіру санының артуына және бәсекелестермен салыстырғанда неғұрлым тартымды баға ұсынысының сақталуына байланысты.
Халықаралық сегментте таза сату $28,8 млрд консенсусқа қарағанда $29,8 млрд-қа дейін 12,1% -ға өсті (тұрақты валютада 10,7% -ға), негізінен Walmex (Мексика) өсімінің, Қытайдағы және Flipkart (Үндістан) сатылымдарының арқасында. Sam's Club сатылымдары тоқсанның қорытындысы бойынша $21,4 млрд-қа (отынсыз 5,3%) дейін 4,6% -ға өсті, сондай-ақ $21,27 млрд. Sam's Club салыстырмалы сатулары транзакциялар санының 5,4% -ға өсуі есебінен ғана 4,4% -ға өсті. Мүшелік табыстың өсуі 13,3% -ды құрады.
Электрондық коммерция сегментіндегі сату Walmart АҚШ-та 22% -ға, халықаралық сегментте 19% -ға, АҚШ-тағы Sam's Club-да 18% -ға және бүкіл әлемде тоқсан қорытындысы бойынша 21% -ға өсті. Өсу өзiн-өзi тасу және жеткiзу жөнiндегi қызметтер есебiнен, сондай-ақ еркек, әйел және балалар киiмдерiн базар арқылы сатуды ұлғайту есебiнен қамтамасыз етiлдi, онда қазiр 420 миллионнан астам тауар атауы, негiзiнен дискрециялық тауарлар ұсынылған. АҚШ-та маркетплейстегі сатушылар саны тоқсан ішінде 36% -ға өсті.
Жалпы пайда бойынша рентабельділік көрсеткіші төртінші тоқсанда бір жыл бұрынғы 23,7% -ға қарағанда 24,1% -ды құрады. Жалпы маржа барлық сегменттерде, әсіресе Walmart АҚШ сегментінде көрсеткіштердің жақсаруының арқасында қорларды тиімді басқару және қолайлы азық-түлік қоспасы нәтижесінде арзандату есебінен ұлғайды. Тоқсан бойынша түзетілген операциялық пайда 12,9% ұлғайып, $7,1 млрд болды. Түзетілген операциялық пайда бойынша рентабельділік өткен жылғы 4,1% -дан 4,4% -ға дейін күтілгеннен жоғары сату өсу қарқыны, неғұрлым жоғары жалпы пайда және мүшеліктен түсетін кірістер есебінен өсті.
Қорлар $1,6 млрд төмендеп, $55,4 млрд құрады, оның ішінде 4,2% төмендеу Walmart АҚШ-та болды. Жалпы қарыз $50,1 млрд болды, өсім 2024 жылдың соңындағы мәнмен салыстырғанда 7% болды, бұл ретте борыштық жүктеме шамалы өсті, шамамен 1.02х Net debt/EBITDA дейін (2024 жылдың қорытындысы бойынша). 0,9х).
Walmart жарнама сату және Walmart Plus мүшелігін сатуды қоса алғанда, жаңа бағыттарда (негізгі бизнеспен салыстырғанда тиімдірек) қарқын алуды жалғастыруда. Мүшеліктен және басқа бизнестен түсетін жаһандық табыс тоқсанда 21% -ға $1,6 млрд. дейін өсті АҚШ-тағы компанияның жарнамалық бизнесі Walmart Connect-тен тоқсанның қорытындысы бойынша түсім 26% -ға өсті, ал жарнаманың жаһандық сатылымы тоқсан ішінде 24% -ға өсті.
Компания 2025 қаржы жылының екінші тоқсанында шоғырландырылған таза сату 3,5% -дан 4,5% -ға дейін өседі деп күтеді. Акцияға түзетілген пайда $0,62-ден $0,65-ке дейін болады деп күтілуде. Walmart қ. ж. Бүкіл 2025 болжамын көтерді, енді компания таза сату жоғарғы шекараға жақын немесе алдыңғы гайденстен сәл жоғары өседі деп күтеді 3-4% (2024 қ. ж. 5,7% құрады). Сондай-ақ акцияға түзетілген пайда жоғарғы шекараға жақын немесе алдыңғы гайденстен сәл жоғары болады деп күтілуде (бөлшектеуден кейін $2.23 - $2.37).
Талдаушылармен болған қоңырауда менеджмент «better goods» деп аталатын жаңа брендтің іске қосылуы туралы айтып берді. Бренд заманауи үрдістерге және премиум сапаға бағытталған, бірақ сонымен қатар better goods брендіндегі тауарлардың 70% -ы $5-тен кем тұрады. Компания таңертең 7-ден бастап 30 минут ішінде сатып алушының табалдырығына таңертеңгілік жеткізу қызметін енгізді. Бүкіл әлемде сол күні жеткізу 6 500-ден астам нүктеде қолжетімді (барлық бөлшек сауда нүктелерінің 61% жуығы). Компания АҚШ-тағы барлық Walmart медициналық орталықтарын (51 дана) жапты, бизнесті қайта ұйымдастырудың жалпы шығындары бірінші тоқсанда акцияға $0,02 мөлшерінде шығыстарға әкелді. Сатып алушылар бұрынғысынша өз шығыстарында таңдаулы және ұзақ уақыт пайдаланылатын тауарларға үнемдейді, бұл рентабельділікке теріс әсерін тигізеді, бірақ бұл компанияның өзі күткен жағдайда болады. Үйдегі және үйден тыс тамақтану арасындағы баға айырмашылығы ұлғайды, бұл жалпы түсімнің шамамен 60% -ын құрайтын азық-түлік өнімдерін сатудың өсуіне ықпал етті.
«Біз Walmart-тың І тоқсандағы есептілігін оң бағалаймыз. Компания бір акцияға түсім мен пайда бойынша біздің үмітімізді ақтады, ағымдағы жылға арналған сату болжамын жақсартты. Біз акция бойынша өзіміздің мақсатты бағамызды $58 деңгейінде қойып отырмыз және қайта қарау үшін "ұстап тұру" ұсынымын жоғарылату жағына қарай қойдық», - деп түсініктеме берді Freedom Finance Global сарапшысы Александра Шмидт.