28.05.2024 17:00

Toyota түрлі отынға бейімделген ықшам қозғалтқыштарды көрсетеді

Toyota Motor биоотынмен жұмыс істейтін гибридтер мен автомобильдерді қоса алғанда, түрлі автомобильдерде пайдалануға болатын келесі буын қозғалтқыштарын көрсетті. Компания шығарындылар стандарттарын қатайтуға бағытталған және тек қана электромобильдерді сату стратегиясын екі еселейді.
Сату көлемі бойынша әлемдегі ең ірі автоөндіруші Subaru және Mazda Motor қатысатын медиа-шараларда қазіргі модельдермен салыстырғанда көлемі мен биіктігі айтарлықтай азайтылған 1,5 және 2 литрлік қозғалтқыштар ұсынылды.

«Осы қозғалтқыштардың көмегімен компаниялардың әрқайсысы қозғалтқыштармен, аккумуляторлармен және басқа да электр жетектерімен интеграцияны оңтайландыруға ұмтылатын болады», - делінген бірлескен мәлімдемеде. Toyota Subaru компаниясының бестен бір бөлігіне және Mazda компаниясының 5% -ына ие. 
Үш автоөндіруші де олардың күш-жігері іштен жану қозғалтқыштарын электронды отын және биоотын сияқты баламалы отын көздерімен үйлесімді ете отырып, декарбонизациялауға көмектесетінін мәлімдеді. Олар сондай-ақ неғұрлым ықшам қозғалтқыштар төменгі капоттарды пайдалануға мүмкіндік беріп, автомобильдің дизайнын өзгертеді деп үміттенеді.
Көптеген адамдар Toyota электромобильдер саласында артта қалды деп санайды, бірақ сатылымның баяулауы оның бензин-электр гибридтерін енгізуден ұтуына әкелді. Осы фондағы дәстүрлі қозғалтқыш технологиясын жаңарту Mercedes-Benz-тегі ұқсас қадамды көрсетеді, ал BYD сейсенбі күні отын шығыны төмен жаңа гибридті технологияны ұсынбақ.
Toyota жаңа 1,5 литрлік қозғалтқыш компания Yaris сияқты ықшам көліктерде қолданатын қолданыстағы 1,5 литрлік қозғалтқыштармен салыстырғанда көлемі мен салмағын 10% -ға азайтуға мүмкіндік беретінін мәлімдеді.
Жаңа 2 литрлік қозғалтқыш үш қатарлы орындықтары бар жол талғамайтын көліктер сияқты ірі үлгілерде пайдаланылатын 2,4 литрлік турбо қозғалтқыштармен салыстырғанда ұқсас артықшылықтарға ие болады.

«Осындай ықшам іштен жану қозғалтқыштарын жасаудың мақсаты Toyota Motor Co. және оның серіктестерінің көмірсутекті бейтараптыққа қол жеткізудің баламалы жолдарын жұртшылыққа көрсету ниеті болды. Жаңа экологиялық нормалардың жоқтығынан бұл қозғалтқыштарды нарыққа шығару мерзімі әзірге түсініксіз. Егер мұндай қозғалтқыштары бар автомобильдер жақын арада нарыққа шығарылатын болса, олар қымбат электромобильдерге бәсекелесе алады», - деп есептейді Freedom Finance Global жетекші талдаушысы Наталья Мильчакова.

Автоөндірушілер 2035 жылдан бастап CO2 шығаратын жаңа автомобильдерді сатуға тыйым салудан бұрын 2030 жылдан бастап Еуро7 деп аталатын автомобильдер мен фургондар үшін шығарындылардың ережелерін енгізу үшін саясаткерлер жұмыс істейтін еуропалық нарықта шығарындылардың неғұрлым қатаң стандарттарына тап болады.
Соңғы жылдары электромобильдер әлдеқайда көзге түссе де, Toyota түрлі күштік агрегаттары бар автомобильдерді ұсына отырып, көміртекті бейтараптыққа көпжақты көзқарас ұстанады.

Қаңтар-наурызда 2,4 млн-ға жуық автомобиль сатылды, олардың бестен екісі бензин-электр гибридтері болды. Қосылатын гибридтердің, отын элементтері мен аккумуляторлық батареялардағы электр көліктерінің үлесіне бар болғаны 2,9% тиесілі.
Директорлар кеңесінің төрағасы Акио Тойода қаңтарда әлемдік автомобиль нарығындағы электр көліктерінің үлесі ең көп дегенде 30% құрайтынын, ал қалған бөлігін гибридтер, сутегі отын элементтері бар автомобильдер мен отынмен жұмыс істейтін автомобильдер алатынын мәлімдеді.