29.05.2024 13:39

PayPal жарнамалық бизнесті іске қосуды жоспарлап отыр

PayPal (PYPL) клиенттердің транзакциялары туралы көптеген деректерге негізделген жарнамалық платформаны іске қосады. The Wall Street Journal мәліметтері бойынша, жаңа жарнамалық бизнес PayPal және оның Venmo қосымшасындағы клиенттердің сатып алулары мен сатып алу әдеттері туралы ақпаратты қамтитын болады.
PayPal Uber Advertising компаниясының бұрынғы вице-президенті және бас менеджері Марк Гретерді жарнама бизнесін басқаруға шақырды. «Біз өнімді кім және қайда сатып алатынын білеміз және осы деректерді пайдалана аламыз», - деді Гретер WSJ-ге берген мәлімдемесінде. Ол сондай-ақ PayPal дүкендерде өзінің кредиттік картасын пайдаланатын клиенттерден сатып алулар туралы деректер алатынын атап өтті.

Өзінің соңғы кіріс есебінде PayPal 2024 жылдың бірінші тоқсанында 427 млн клиенттен 6,5 млн транзакцияны өңдегенін хабарлады. PayPal жаңа платформа сатушыларға өнімдер мен қызметтерді тиімді сатуға көмектеседі деп мәлімдейді. Осы жылдың басында PayPal клиенттердің сатып алуларын талдау және сатушыларға дербес ұсыныстар жасауға көмектесу үшін жасанды интеллект пайдаланатын өзінің кеңейтілген ұсыныстар платформасын көрсетті.
«Клиенттердің сатып алулары туралы деректерді жинау жеке жарнаманы нақты бір тұтынушыға сәйкестендіруге көмектеседі, соның арқасында оның тиімділігі артады, ал компания сату көлемін арттырып, өзінің қаржылық көрсеткіштерін жақсарта алады. Сондықтан осы жаңалық аясында PayPal құнды қағаздары бүгін АҚШ-та сауда ашылуында қымбаттауы мүмкін», - деп есептейді Freedom Finance Global сарапшысы Владимир Чернов.
«Жарнамалық бизнестен басқа PayPal ашық және қолдануға оңай құпиялылықты бақылау құралдарын жасайтын болады», — деді PayPal өкілі Тейлор Уотсон.

PayPal — транзакциялар туралы ақпараттың негізінде жарнаманы сататын жалғыз компания емес. Қаңтар айында Consumer Reports зерттеуі Facebook-тың Walmart және Amazon сияқты бөлшек сатушыларды қоса алғанда мыңдаған түрлі компаниялардан пайдаланушылар туралы ақпарат алатынын көрсетті. JPMorgan Chase сондай-ақ клиенттердің шығыстары туралы деректер негізінде жарнамалық желі құратынын, Visa да осыған ұқсас қадамдар жасайтынын жариялады.