05.06.2024 13:49
Қытайдың Nio электромобиль өндірушісі Қытайда үшінші зауыт салуға рұқсат алды
Жыл сайын 600 мың автомобиль шығару жоспарланған жаңа өндірістік алаңды салуға рұқсат алу - 2022 жылдан бастап ҚХР билігі артық өндіріске және сұраныстың баяулауына қатысты қауіп-қатерге сүйене отырып, осындай бастамаларды мақұлдауда сақтықпен ұстанатынын ескерсек, Nio үлкен жеңіс.
Nio өткен жылдың соңында автомобиль өндірісіне лицензия алды. Электрокарлар шығаруға мамандандырылатын F3 деп аталатын үшінші зауыттың құрылысы басталды, алайда жаппай өндірістің қашан іске қосылатыны және компания шығарудың жылдық көлемін жобалық деңгейге (600 мың бірлік) қаншалықты тез жеткізетіні әзірге белгісіз. F3 зауыты шығыс Аньхой провинциясындағы Хуайнань қаласында орналасады және жұмыстың бірінші кезеңінде жақында іске қосылған, бағасы қолжетімді Onvo брендін шығарумен айналысады.
Компанияның айтуынша, "жұмыс істеп тұрған зауыттардың қуаты қазіргі сұранысты қанағаттандыру үшін жеткіліксіз болады. Nio-да артық қуат жоқ ". Зауыт бір өндірістік ауысым режимінде жұмыс істей бастайды және алдымен 100 мың электромобиль шығарады. Nio баспасөз қызметінің мәліметінше, жаңа қуаттарды қосу Nio және Onvo машиналарына өсіп келе жатқан сұранысты қанағаттандыруға және нарыққа жаңа модельдер шығаруға мүмкіндік береді.
Nio Onvo брендін мамыр айында іске қосты және сол кезде құны L60 мың юаньнан ($30 220) басталатын EV-жол талғамайтын Onvo 300 моделін ұсынды. Салыстыру үшін, параметрлері жағынан салыстырмалы Tesla, Model Y кроссоверінің бағасы ҚХР-да шамамен 250 мың юаннан басталады.
Nio, көптеген бәсекелестер сияқты, клиенттік базаны кеңейтуге және қолжетімді модельдер есебінен сатуды ұлғайтуға ұмтылады. Қытай нарығында қатаң баға бәсекелестігі байқалады, ол Nio-ны қызметкерлердің бір бөлігін қысқартуға және алдағы үш жылда қаржылық көрсеткіштердің динамикасын айтарлықтай жақсарта алмайтын ұзақ мерзімді жобаларды кейінге қалдыруға мәжбүрледі.
Жоғарыда атап өтілгендей, Nio ҚХР-да артық өндірістік қуаттардың қалыптасуына алаңдаушылық туғызған жағдайда кезекті зауыт салуға рұқсат алды, кейбір сарапшылардың пікірінше, бұл үшін кең көлемді мемлекеттік субсидиялар ынталандырылды. Қытай билігі де бұған дейін осындай қауіп бар екенін ескертіп келген еді, бірақ сәуір айында Бейжің мұндай қауіптің негізсіз екенін және қытайлық электромобиль өндірісі әлемдік аналогтарға қарағанда бәсекеге қабілетті екенін айтқан болатын.
Nio компаниясының негізін қалаушы және бас директоры Уильям Ли бұл көзқараспен бөліседі: электр көліктерін шығарудың отандық сегментін қорғай отырып, ол артық қуаттардың болуы - бұл соңғы бірнеше жылда Қытайдағы нарықтық үлесі олардың өнімдері мен қызметтерінің бәсекеге қабілеттілігінің төмендігінен 60% -дан 40% -ға дейін төмендеген шетелдік брендтердің проблемасы екенін атап өтті.
Шынында да, қосылған гибридті және таза электр көліктерінің жетекші қытайлық өндірушілерінің зауыттарының жүктеме коэффициенті 2023 жылы екі өндірістік ауысымдағы жұмыс жағдайында 33% -дан 111% -ға дейінгі диапазонда ауытқыды: China Merchants Bank деректеріне сәйкес, BYD (BYDDY) бұл көрсеткішті 95% -ды, ал Li Auto (LI) - 106% -ды құрады %. Осы параметр бойынша Nio әзірге бәсекелестерден артта қалып отыр: оның зауыттарының жүктеме коэффициенті ең төмен болып шықты (33%)
Алайда, жаңа өндірістік алаңдар іске қосылғаннан кейін жағдай өзгеруі мүмкін. Freedom Finance Global компаниясының жетекші талдаушысы Наталья Мильчакова атап өткендей, қытайлық өндірушілердің электр көліктерінің бағасы шетелдік бәсекелестерге қарағанда төмен, сондықтан Nio электр көліктерінің жаңа маркалары кем дегенде ҚХР ішкі нарығында сұранысқа ие болады деп болжауға болады.