07.06.2024 19:11

General Motors электр көліктерін Costco ритейлерімен серіктестікте сатады

Детройтта (Мичиган штаты) орналасқан General Motors (GM) автомобиль жасау корпорациясы Costco (COST) бөлшек сауда желісін электр көліктерін сатуға тартты, ол өзінің портфолиосын тауашалық КО-дан Chevrolet Equinox электр автомобильдерін қамтитын жаппай сегментке дейін кеңейтуді көздеп отыр Chevrolet Blazer. Солтүстік Америка бойынша GM президенті Марисса Уэст CNBC-ге берген сұхбатында компания Costco-мен тамаша серіктестікті қолдайтынын және бөлшек сауда брендінің танымалдығын ескере отырып, оның келешегін оң бағалайтынын айтты.
АҚШ-та Costco клиенттік базасы 50 миллионнан астам адамды құрайды. Бұдан басқа, автомобиль өндіруші Канададағы автомобиль бағдарламасы шеңберінде Costco-мен эксклюзивті серіктестік бағдарламасын іске асырады

Соңғы айларда GM ғана емес, Ford Motor (F) және Volkswagen (VLKPF) сияқты автомобиль жасау компаниялары да сатуды ынталандыру және табыстар бойынша көптен күткен мақсаттарға жету үшін электромобильдерді сату стратегияларын түзетті. Брендтер тек электрондық хабар алмасу бойынша өз нормативтерін жұмсартып, гибридті КО пайдалануға көшті және зарядтау станциялары желілерімен серіктестік құрды - осының бәрі тұтынушыларды өздеріне орналастыру және олардың электр көлік нарықтарына деген сенімін нығайту үшін.

Демографиялық тұрғыдан алғанда қуатты клиенттік базасы бар Costco сияқты делдалдар электромобильдер сатылымының өсуін ынталандырып, оларды сату динамикасында серпіліс жасай алатынына күмән жоқ. Costco бағдарламасының қатысушылары - негізінен ірі қалалардың немесе қала маңының тұрғындары, көбінесе 42-59 жас аралығындағы адамдар. Оның үстіне, нарықтық зерттеулер деректеріне қарағанда, Costco клубының мүшелері салыстырмалы түрде жоғары табысқа ие: олардың 35% $125 мыңнан астам табыс табады, 46% - $40 мыңнан $125 мыңға дейінгі ауқымда.

Қатаң айтқанда, көтерме ритейлердің сервистік бөлімшесі Costco Auto автомобильдерді сатпайды: ол франшиза бойынша делдал немесе дилерлердің серіктесі немесе GM сияқты автоөндірушілер ретінде әрекет етеді, Costco клиенттеріне жеңілдіктер мен басқа да бағалық жеңілдіктер есебінен КО-ға арнайы баға ұсынады.

Costco автобағдарламасының стратегиялық серіктестігіне жауапты Джей Максвеллдің айтуынша, соңғы бес жылда бұл бағдарлама жыл сайын 500-ден астам автомобиль сатуға көмектесті. Айта кету керек, Costco Auto тек GM-мен ғана емес, Volvo-мен (VOLVF), оның ішінде Polestar электромобильін шығарумен айналысатын стартаппен де ынтымақтасады.

Көптеген электр көліктерінің бағасы айтарлықтай жоғары, бұл клиенттік базаны кеңейту үшін белгілі бір қаржылық сүзгі болып табылады. GM бас директоры Мэри Баррдың айтуынша, электромобильдер нарығын дамытуға үлкен құннан басқа, зарядтау инфрақұрылымының жеткіліксіз дамуы және жеке көліктің осы түрінің артықшылықтары туралы тұтынушылар қауымдастығының нашар ақпараттандырылуы кедергі болып табылады.
Оның автобағдарламасы шеңберінде Costco-мен ынтымақтасатын дилерлер мен автоөндірушілер ритейлердің беделі мен оның клиенттік базасының ерекшеліктерінен біраз пайда көре алады. GM АҚШ-та 2011 жылдан бастап, Канадада - 2019 жылдан бастап Costco серіктесі болып табылады, бұл аталған өңірлерде компанияның электр көліктерін ұлғайту үшін тамаша перспективалар ашады.