10.06.2024 14:03

Honda электромобильдер шығаруды ұлғайту есебінен Солтүстік Америка нарықтарына қатысуды арттыра алады

Iштен жану қозғалтқыштары бар дәстүрлi КҚ-дан экологиялық электр автомобильдерiне автомобильдiк энергия өткiзу гибридтiк автомобильдер түрiндегi «аралық станция» арқылы өтедi және ондаған жылдар алуы мүмкiн. Осыған орай, кем дегенде бір автогигант жақында 2024 жылы Солтүстік Американың электромобильдер нарығына шығу стратегиясын кеңейтуге ниетті екенін мәлімдеді: бұл Жапонияның Honda Motor (HMC) трансұлттық корпорациясы.

Осы жылдың көктемінде Honda көптеген мәлімдемелер жасап, соның ішінде Огайо штатындағы (АҚШ) электр көліктерін шығару және өндірістік қуаттарды қайта жабдықтау жөніндегі канадалық хабқа $11 млрд көлеміндегі инвестицияларды жариялады.

Жапон компаниясы басқа жетекші автоөндірушілердің EV-сегментіндегі белсенділігінің ішінара тоқтатылуы аясында осындай батыл қадамдар жасауда (жекелеген жағдайларда EV-жобаларды «мұздату» туралы сөз болып отыр). Мәселен, General Motors (GM) нарық жағдайын ескере отырып, оларды түзету үшін электромобильдер өндіру бойынша өзінің жоспарлы көрсеткіштерін әзірге ұсынбайтынын мәлімдеді, ал Ford (F) электр көліктері сегментіне $12 млрд салуды кейінге қалдыру ниеті туралы айтты.

Дегенмен, Honda жаңа буын автомобильдеріне әлдеқайда батыл үміт артса да, оның инвестициялық тәсілі біршама теңгерімді: American Honda Motor атқарушы вице-президенті Боб Нельсон Огайодағы өндірістік қуаттарға $700 млн салу компанияға операциялық мүмкіндіктерді нарықтық жағдайларға жақсы бейімдеуге және бір мезгілде дәстүрлі конвейерлік желіде шығаруға мүмкіндік беретінін баса айтады Бензинді қозғалтқышы бар КҚ, сондай-ақ таза электромобильдер. Нельсон атап өткендей, «бұл нарықтың өсуі жалғасқан жағдайда ақылды стратегия деп есептейміз». Ол сондай-ақ Honda кестеге сәйкес жоспарды іске асыратынын, оған сәйкес 2035 жылға қарай шығарылатын автомобильдердің 80% -ы электромобильдер болады, ал 2040 жылға қарай компания тек қана электромобильдер шығаратын болады.

Кейбір салалық сарапшылардың пайымдауынша, бәсекелестерден гөрі осыншама агрессивті, Honda-ның қысқа мерзімді EV-стратегиясы компанияның энергия өткеліне кешігіп қалуына байланысты және қазір тұтынушылардың төмендеген қызығушылығын және жоғары шығындарды назарға ала отырып, бұрылып кеткен бәсекелестерді қуып жетуге тырысуда. Қазіргі уақытта электромобильдер нарығы белгісіздіктің жоғары дәрежесімен сипатталады және оның серпінін дәл болжау өте қиын болып көрінеді.

Алайда, Honda-ның 2040 жылға қарай парниктік газдар шығарылымынан толық құтылу жоспары тек электрокарларды шығаруға ғана емес, сонымен қатар GM-мен ынтымақтастықта жүзеге асырылатын сутекті отын элементтері саласындағы әзірлемелерге де сүйенеді. Бұдан басқа, 2022 жылы Honda Honda және Acura электромобильдеріне арналған аккумуляторларды жеткізетін LG Energy Solution-мен бірге бірлескен кәсіпорын құрды.
Әлемдік экономиканың баяулауы және салаға ауқымды мемлекеттік субсидиялар жағдайында электр көліктерінің бағасы төмендеп, дәстүрлі КО құнына жақындап келеді. Дегенмен, тұтынушылардың көңіл-күйі нашарламаса да, оптимистік болған жоқ: Gallup сауалнамасына сәйкес, сәуір айында АҚШ-та электромобиль иелерінің саны тек 3% -ға өсті, ал экологиялық таза автокөлік сатып алуға қызығушылық танытқан америкалықтардың саны 12% -дан 9% -ға дейін қысқарды. Тұтастай алғанда, сауалнамаға қатысқандардың 35% -ы болашақта электромобиль сатып алу мүмкіндігін қарастыра алатынын мәлімдеді: бір жыл бұрын сауалнамаға қатысқандардың 43% -ы оң жауап берген.

Осы бизнес-бағыттың жылдам дамуын Honda сияқты алыптардың өзінде тұтынушылық әдеттер мен экономикалық конъюнктура ғана емес, технологиялық факторлар да (аккумулятордың пайдалану мерзімін және жүріс қорын ұлғайту, сондай-ақ зарядтау станцияларының тармақталған желісін салу) тежейді.