14.06.2024 17:00

Қытайлық электромобильдер Мексиканы басып кетті, бұл АҚШ-ты алаңдатуда

Америка Құрама Штаттары, Мексика және Канада (USMCA) арасындағы сауда келісімінен төрт жыл өткеннен кейін Мексика мен АҚШ ортақ қауіп-қатерге - қытайлық автомобиль жасаушы алыптардың тез өсіп келе жатқан электр көлік нарығын басып алу перспективасына тап болды.

Қытай өз машиналарын АҚШ-тың оңтүстігінде орналасқан елдерге жеткізе бастады: S&P Global Market Intelligence деректері бойынша ағымдағы жылдың бірінші тоқсанында ҚХР-дан таза және гибридті электр көліктерінің импорты құндық мәнде жылына 443,9% -ға ұлғайды. Reuters агенттігінің есептеуінше, қазір Мексикада сатылатын 10 автомобильдің бірі Қытайда шығарылған. Тек өткен жылдың өзінде Мексика нарығына жеті жаңа бренд шықты.

Инвестициялар мен жеткізілімдердің артуына жауап ретінде қытайлық автоөндірушілердің Мексика мен АҚШ нарықтарына кіруін шектеуге шақырулар жиілеп кетті. Алайда, қытайлық бірде-бір компания өз машиналарын тікелей Мексикада шығаруды бастаған жоқ, бірақ BYD (BYDDY) мұндай зауыт салу ниетін жария етіп қойған. Оның үстіне, оның Great Wall Motor (GWLLF) сияқты Латын Америкасының ірі автомобиль нарығы болып табылатын Бразилияда өндірістік алаңдары бар.

Вашингтонда ұлттық шекараның оңтүстігіндегі оқиғалар алаңдатады: сенаторлар қытайлық автоөндірушілер Мексиканы өткен айда президент Джо Байден 100% дейін көтерген ҚХР-дан әкелінетін электр көліктеріне баж салығын айналып өту үшін Америка нарығына ену арнасы ретінде пайдалануы

Freedom Finance Global компаниясының жетекші талдаушысы Наталья Мильчакова Мексиканың нарығы әлемдік электромобиль өндірушілер үшін өте тартымды екендігімен келіседі. Jato зерттеу компаниясының сарапшылары сатудың әлеуетті көлемін жылына 1,2 млн электр көлігіне бағалап отыр. Осы компанияның бағалауы бойынша Латын Америкасында қытайлық өндірушілердің үлесіне электромобильдер сатылымының 86% тиесілі. Бұл Tesla (TSLA) үшін, сондай-ақ Ford (F) және GM (GM) үшін бәсекелестікті қиындатады, олар АҚШ нарығынан тыс қытайлық өндірушілермен қатаң бәсекелестікке төтеп беру үшін арзан бағаларды ұзақ уақыт ұстап тұруға тура келеді.