26.06.2024 11:19

Nike спорттық аяқ киім бренді тоқсандық есеп алдында

Осы аптаның соңында спорттық киім мен аяқ киім өндіруші Nike Inc. (NYSE: NKE) тоқсандық есепті ұсынуды жоспарлап отыр. Бұл компания үшін оңай кезең емес екенін мойындау керек, алайда ол көрсеткіштерді жақсартуға бағытталған жоспар дайындады.

Interbrand агенттігі Nike-ді маңыздылығы бойынша әлемдегі тоғызыншы бренд ретінде бағалайды, ал компания логотипі танымал белгілердің бірі болып қала береді. Компания спорттық киім саласындағы жетекші бренд және спорттық аяқ киім саласындағы басым бренд болып қала береді. Басқа бірде-бір бренд осы көрсеткіштер бойынша компанияға жақындамайды. Алайда, Nike соңғы тоқсандарда сатуда қиындық көріп отыр - олар іс жүзінде Солтүстік Америкада өзгеріссіз қалып отыр, бірақ әлемнің басқа өңірлерінде төмендеуде.

Nike қазіргі экономикалық жағдайда компанияның қаржылық жағдайын жақсартатын жоспарды жүзеге асыруда. Компания 2024 қаржы жылының төртінші тоқсанының нәтижелерін нарық жабылғаннан кейін бейсенбі, 27 маусымда жариялауды жоспарлап отыр. Сонда оның өз жоспарын жүзеге асыруда қаншалықты жетістікке жеткені туралы көбірек ақпарат пайда болады.

Қазіргі уақытта Nike акциялары 52 апталық максимумнан шамамен 23% төмен сатылады. Бәсекелестік, инновацияның жоқтығы мен COVID-19 пандемиясының салдарының үйлесімі компанияның сатылымына елеулі нұқсан келтіруде және келесі бірнеше тоқсанның болжамы көңілсіз болды.

Компания 2020 жылы Vaporfly шығарылғаннан бері бірде-бір осы хитті шығара алмады, ал мақсаты «Certified Lover Boy» кроссовкаларын ілгерілету болып табылатын рэп орындаушысы Дрейкпен серіктестік табысты болмады.

Қазір Nike тауарлар тізбегін жеңіл атлетика нарығына қайта бағдарлай отырып, инновацияларға баса назар аударады. Бұдан басқа, басшылық бірнеше жыл бұрын тікелей сатуды кеңейтуге ұмтылған бөлшек саудада сатушылармен көтерме сауда қатынастарын қалпына келтіруге шешім қабылдады. Жаңа жоспарға сәйкес, Nike сондай-ақ кейбір тиімсіз азық-түлік желілерінен бас тартады. Бұдан басқа, шығыстарды азайту жөніндегі бағдарлама шеңберінде қызметкерлердің штатын $2 млрд. едәуір қысқартады
Бірақ осы шараларға қарамастан, компания 2024 жылдың екінші жартысында кірістің аздап төмендеуін күтеді.

26 шілде мен 11 тамыз аралығында Парижде өтетін Олимпиада ойындары өсімнің катализаторларының бірі болады деп күтілуде. Nike көрермендердің қызығушылығын жаңа өсу үшін трамплин ретінде пайдалануға ниетті. Атап айтқанда, компания Nike Air өзінің тексерілген аяқ киім желісінің жаңа өнімдерін іске қосу үшін соңғы жылдармен салыстырғанда жарнамаға көп қаражат жұмсауды жоспарлап отыр.

Nike-ге АҚШ тұтыну нарығындағы жағдай қосымша қысым көрсетуде. Федералдық резервтік жүйе ағымдағы тоқсанда ішкі ЖІӨ өсімінің қарқыны 2,1% құрауы мүмкін, содан кейін келесі жылдың басына қарай одан да баяулайды деп мәлімдейді. Сондықтан таяу айларда тұтыну қарқынын күтудің қажеті жоқ. Уолл-стрит Nike-тің түсімі мен кірісінің өсімі 2025 жылдан бастап ғана жеделдейді деп күтеді
25 маусымдағы сауда-саттықта NKE акциясы $94,75 болды.