26.06.2024 17:40

Nielsen деректері бойынша YouTube ағындық хабар таратуда алғы шепте

Nielsen-дің «The Gauge» ай сайынғы есебіне сәйкес, өткен айда YouTube үлесі қосылған және дәстүрлі теледидарлардағы АҚШ көрермендерінің жалпы аудиториясының 9,7% -ын құрады.
Бұл бүкіл есеп беру тарихындағы ағындық платформа үшін теледидардағы ең үлкен үлес. YouTube-дан кейін Netflix келеді, оның сервистері барлық көрермендердің 7,6% -ын құрады. Стримерлер арасындағы YouTube-дың жалпы үлесі нарықтың 25% -ға жақындады. Disney менеджменті Disney+ -ге пайдаланушы контентін қосу мүмкіндігін белсенді түрде қарастыруда. Netflix және Warner Bros сияқты басқа да компаниялар. Discovery, YouTube бақыламайтын көрермендер әлемінің 90% -ына назар аударады.