01.07.2024 18:43

Boeing Spirit Aero-ны $4,7 млрд-қа сатып алады

АҚШ Boeing Co. (BA) Spirit AeroSystems Holdings Inc. (SPR) мәміле шеңберіндегі акция үшін $37,25 бағасы бойынша, онда авиациялық конструкцияларды өндіруші $4,7 млрд бағаланды және Boeing және оның негізгі жеткізушісінің жиырма жылдық бөлек өмір сүруіне тоқтайды

Мәміленің жалпы құны, оның ішінде Spirit таза қарызы (соңғы есеп бойынша) $8,3 млрд құрайды. Транзакцияның үшінші жағы Spirit өндірістік активтеріне ие болып қалатын еуропалық Airbus SE (EADSY) корпорациясы болмақ.

«Біз бұл мәміле әуе жолаушыларының, біздің клиенттер-авиакомпаниялардың, Spirit және Boeing қызметкерлерінің, акционерлер мен жалпы елдің мүдделеріне жауап береді деп есептейміз», - деп мәлімдеді Boeing бас директоры Дэйв Кэлхун.

Бұл жаңалықта Нью-Йорктегі премаркеттегі Spirit баға белгілеулері 5,8% -ға өсті, ал Boeing қағаздары 1,3% -ға арзандады (жыл басынан бері олар жалпы 30% -ды жоғалтты).

Күрделі үшжақты мәміленің нәтижесінде Boeing шығыстарды қысқарту және аутсорсингке қайта бағдарлау жөніндегі ауқымды бағдарлама шеңберінде 2005 жылы дербес құрылымға бөлінген өндірістік активпен қайта бірігеді. Spirit-ті корпорация құрамына қайтару ниеті 5 қаңтарда болған апаттан кейін пайда болды. Бұл оқиға Boeing-те тізбекті реакция тудырды, ол нәтижесінде басшылықта ауқымды өзгерістерді бастан өткерді, федералдық тергеуге ұшырады және реттеуші органдар тарапынан жіті назар аудару нысанына айналды.

Өндіріс сапасының төмендеуіне алаңдаған америкалық авиациялық реттегіштер Spirit-ті сатып алуды оң қабылдауы мүмкін. Дегенмен, мәмілені аэроғарыштық және қорғаныс өндірісін біріктіруге алаңдайтын Пентагон мен АҚШ-тың монополияға қарсы реттеушілері де мақұлдауы керек..

Freedom Finance Global сарапшысы Сергей Глинянов бұл жаңалықты күтілетін жағдай деп санайды: бұған дейін мұндай оқиғалардың даму ықтималдығы жоғары болатын. Сарапшының пікірінше, қазіргі таңда мәміле бағасы елеулі сыйақы болып табылмайды. Осы уағдаластыққа түрткі болған барлық өсім наурыз айының басында болды, ол кезде осы мәмілеге қатысты компаниялар арасындағы келіссөздер алғаш рет жарияланды.


Сергей Глинянов атап өткендей, Airbus үшін құрастыру бизнесін бөлу қажеттілігінен компания еуропалық әуе өндірушілерге $559 млн өтемақы төлеуге мәжбүр болады. Егер ақша қаражаты Spirit қаражатынан түссе, онда бұл EV-нің ұлғаюына және нарықтық және ұсынылған баға арасындағы алшақтықтың төмендеуіне (ағымдағы капиталдандыру мен таза борышқа сүйене отырып) әкеледі. Алайда Сергей Глинянов Spirit-тің өтімділік жетіспеушілігінен төлемнің бір бөлігін Boeing өтейді деп санайды.