09.07.2024 17:35

ҚХР роботакси туралы оларға қарсы наразылық күшейгеніне қарамастан заң қабылдайды

Бейжіңнің экономика және ақпараттық технологиялар муниципалдық бюросы автономды қозғалыс құралдарын реттеуді жақсартуға бағытталған ережелердің жобасын жариялады, бұл қытайлық астананың роботаксиді қолдауы ретінде бағалануы мүмкін. Жобаға сәйкес, автономды қозғалыс құралдарының салонда не қауіпсіздік қызметінің жүргізушілері не қызметкерлері не қашықтан басқару мүмкіндігі болуы тиіс, сондай-ақ олар жол оқиғалары болған жағдайда жергілікті заңдар мен ережелерге бағынуға міндетті.

Ұсынылған ереже жобасы ҚХР-да роботакси экспансиясының кезекті қадамы болып табылады. Бұдан қытайлық Baidu (BIDU) веб-сервистер провайдері қомақты пайда көруі мүмкін, ол Apollo Go еншілес бөлімшесі арқылы әлемдегі ең ірі автономды такси паркіне ие және қытайлық төрт ірі қаланың жекелеген аудандарында (Пекинді қоса алғанда) өз таксилерінің толық жүргізушісіз жұмыс істеуіне рұқсаты бар.

Компанияның ұшқышсыз таксилері Қытайдың 10 қаласында қолжетімді, алайда Apollo Go 2025 жылға қарай ҚХР-дың 65 қаласына дейін және 2030 жылға қарай ҚХР-дың 100 қаласына дейін шығыссыздық нүктесіне жете отырып, кеңейтуді жоспарлап отыр. Роботакси үшін заңнаманы пысықтау, сондай-ақ Гуанчжоу мен Бейжіңдегі автомобильдердің шектеулі флотын басқаратын Baidu бәсекелесі Pony.ai стартапына, сондай-ақ, ол өзінің роботаксисін тамыз айында ұсынуды жоспарлап отырған және бұған дейін ҚХР-да жүргізушіге көмек көрсету жүйесін толыққанды өрістетуге биліктен рұқсат алған Tesla (TSLA) компаниясына оң әсерін тигізеді.

Freedom Finance Global сарапшысы Роман Лукьянчиков Қытайдағы автономды қозғалыс құралдарын реттеудің жалпы жүйесі әлі де болса шектелген және роботаксидің бүкіл ел аумағына шектеусіз сапар шегуіне дейін бірнеше жыл өтуі мүмкін екендігіне назар аударады. Заң жобасы таксистердің жұмысынан айрылу қаупі мен Baidu басқаруында мыңнан астам роботакси бар Ухандағы кептеліс пен автокөлік апатына кейбір азаматтардың наразылығы аясында қоғамдық талқылау үстінде.