09.07.2024 22:50

Chipotle Mexican Grill акцияларды бөлшектегеннен кейін

Биылғы жылдың маусым айында Chipotle Mexican Grill (NYSE: CMG) мексикалық ас үйдің мейрамханалар желісі 50-ден 1-ге шаққандағы акцияларды бірегей бөлшектеуді өткізді. Компания басшылығының айтуынша, бұл компания қызметкерлері үшін де, бөгде инвесторлар үшін де акциялардың қолжетімділігін қамтамасыз ету үшін жасалған. Айта кету керек, бөлшектену акциялардың жалпы өсу трендін шамалы өзгертті, олар жыл басынан бері 26% -дан астам қымбаттады.
 
Chipotle Mexican Grill баға белгілеудің жылдам өсуі - бұл компания сатылымының өсуінің салдары. 2023 жылы мейрамханалар желісінің кірісі $9,9 млрд құрады, бұл бір жылға қарағанда 14% -ға көп. Таза пайда $1,2 млрд-қа дейін 37% өсті. Биыл Chipotle Mexican Grill осы табысты трендті жалғастырмақ. Компанияның бірінші тоқсандағы кірісі $2,7 млрд-қа жетті, бұл жылға қарағанда 14% -ға өсімді білдіреді, ал таза кірісі 23% -ға өсті.
 
Chipotle Mexican Grill сату стратегиясы өз мейрамханаларының өткізу қабілетін арттыру болып табылады. Бұл компанияға салыстырмалы сауданың айтарлықтай өсуін қамтамасыз етеді. Мысалы, ағымдағы жылдың бірінші тоқсанында бұл көрсеткіш 7% -ды құрады. Chipotle Mexican Grill клиенттер санын көбейту үшін әртүрлі тактикаларды пайдаланады. Мысалы, мейрамханалар желісі клиенттерге тапсырыстарды веб-сайт немесе мобильді қосымша арқылы онлайн орналастыруға мүмкіндік береді. Тапсырыс берудің ыңғайлы жүйесі компанияның бірінші тоқсандағы тамақ өнімдері мен сусындардан түсетін түсімнің 37% -ын құраған цифрлық сауданың өсуін қамтамасыз етеді. Тағы бір тактика - Chipotle Mexican Grill онлайн тапсырыстарын Chipotlane деп аталатын дүкендердің жаңа форматымен біріктіру. Chipotlane - бұл әрбір сату нүктесінің өткізу қабілетін одан әрі арттыратын клиенттердің онлайн-тапсырыстарды алуына арналған пункт. Басшылық 2024 жылы жаңа сату орындарының кемінде 80% -ын Chipotlane сервисі қамтиды деп күтуде.
 
Айта кетейік, жаңа мейрамханалардың ашылуы Chipotle Mexican Grill өсуге бағытталған стратегиясының бір бөлігі болып табылады. Бірінші тоқсанда 47 сату орны жұмыс істей бастады, бірақ жыл соңына дейін желі 285 орынға ұлғаяды. Естеріңізге сала кетейік, Chipotle Mexican Grill-дің мақсаты Солтүстік Америкадағы 7000 мейрамхана. Қазір желіде 3500 сату орны бар.
 
Осылайша, Chipotle Mexican Grill кірісінің өсуі мейрамханалардың өткізу қабілетін ұлғайту және желіні кеңейту есебінен қамтамасыз етіледі. Кірістің ұлғаюы инвесторлардың акцияларға деген қызығушылығын арттырады.
 
Сауда-саттық аяқталғанда 9 шілдеде CMG акциясы $57,98 болды.