15.07.2024 10:45

Snap әлеуметтік желісінің табысы қашан өседі?

Snap Inc. әлеуметтік желісі (NYSE: SNAP) кірісті ұлғайтуды және жазылушылар санын кеңейтуді жалғастыруда. Алайда инвесторлар үшін компанияның кіріс өсімін қаншалықты тез пайдаға айналдыра алатыны әлдеқайда маңызды.

Кез келген әлеуметтік желі үшін пайдаланушы базасын ұлғайту маңызды. 2024 жылдың бірінші тоқсанында Snap-та күніне 422 млн белсенді пайдаланушы болды, бұл өткен жылмен салыстырғанда 10% -ға артық. Сондай-ақ Snapchat + жазылу сервисінің өсуі байқалады. Бір жыл ішінде бұл көрсеткіш үш есеге өсті: 2023 жылдың бірінші тоқсанындағы 3 млн-нан 2024 жылдың бірінші тоқсанындағы 9 млн-ға дейін. Ақылы және тегін жазылушылар санының жылдам өсуі – Snap үшін қосымша табыс мүмкіндіктері. Ақылы жазылушылар тұрақты болжамды кірісті қамтамасыз етеді, ал тегін пайдаланушылар жарнамадан кірістерді ұлғайту үшін әлеует жасайды.
 
Snap үшін біраз уақыт бұрын жарнама мөлшерлемесінің төмендеуі проблема болды, бірақ соңғы тоқсандарда Snap-тің мың көрсетілім үшін тиімді бағасы жылына 8% -ға өсті, яғни жарнама бағасы қайтадан өсуде. Компанияда пайдаланушылар базасы өсіп келе жатқандықтан, компания пайданың өсуіне де сенім арта алады. Басшылықтың пікірінше, жарнама берушілерді Snapchat платформасы барған сайын тартуда оң тренд болды.
 
P/S арақатынасы тұрғысынан алғанда, Snap акциялары инвесторлардың күтулері айтарлықтай төмендегендіктен, тарихтағы ең төмен бағалардың бірі бойынша сатылады. Бірақ егер оның жарнама технологиясы жарнама берушілер тарапынан тұрақты сұраныс тудыру үшін жеткілікті жетілдірілсе, өсім алдағы жылдардағы болжамдардан айтарлықтай асып түсуі мүмкін. Жеңуге тиіс проблема - таза шығын. Соңғы 12 айда ол $1,3 млрд. жуық болды
12 шілдедегі сауда-саттықта SNAP акциясы $16,18 болды.