17.07.2024 17:50

VF Corporation Supreme брендін сатады

VF Corporation (VFC) Supreme брендін EssilorLuxottica көзілдірік өндірушісіне сату туралы жариялады. Мәміленің сомасы $1,5 млрд-ты құрайды. Supreme компанияның жетекші 12 брендінің қатарына кірді, бірақ компания брендтің түсім көлемін ашпады, ол жылына $0,8 млрд-тан кем болды. Сатудың 60% -ы АҚШ-қа тиесілі, сатудың 100% -ы тікелей, оның ішінде 70% -ы онлайн түрде жүзеге асырылды. АҚШ-та төрт флагмандық дүкен бар, Еуропада солай, Жапонияда тағы алты дүкен бар. Бренд түсімінің 70% -ы киімге, 30% -ы аяқ киім мен аксессуарларға тиесілі.

VF Corporation төрт жыл бұрын Supreme компаниясын $2,1 млрд-қа сатып алды Алайда қазір компания ең жақсы күйде емес. Жекелеген брендтерді сатудың оң динамикасына қарамастан, қаржылық көрсеткіштер нашарлауда. 12 ай ішінде түсім $10 455 млн (г/г -10%) құрады. Жалпы пайда скорр. $5 442 млн (-11% г/г) құрады, маржа 52% (өткен жылғы деңгейде). Түзетілген операциялық пайда $581 млн (-51% г/г) құрады, маржа 5,6%. Бір акцияға түзетілген ажырасқан пайда $0,74 болды.

Мәміле VF Corporation компаниясының қаржылық жағдайын жақсартуға көмектеседі. Жыл соңына дейін оған $1 млрд қайта қаржыландыру керек, ал қаржылық міндеттемелердің жалпы көлемі $6 млрд шамасында немесе жылдық табыстың 60% шамасында.

«Жақында Dodge & Cox's инвестициялық компаниясы VF Corporation акцияларына салымдарды ұлғайтты, қазір оған $603 млн-ға жуық сомаға 42,4 млн акция немесе капиталдандырудың 11% тиесілі. Тоқсандық есеп жарияланғаннан кейін баға белгіленімдері мамыр айында $11-ға жетті, ал қазір инвесторларға аштық әсер етуі мүмкін. Дегенмен, қазір қағазда 13% қысқа сатудың үлкен көлемі бар, ол тез қысқаруы мүмкін. Ағымдағы баға белгілеулерге жақын сатып алу опциондарында ашық қызығушылық көлемі өсе бастады. 2019 жылдың шыңында VF Corporation акциялары $100 жетті. Консенсус-болжам қазір $12,10 шамасында, яғни қазіргі бағадан 15% -ға төмен, бірақ қысқа мерзімді жоспарда, біздің ойымызша, қайту жалғасады», - деп атап өтті Freedom Finance Global сарапшысы Георгий Ващенко.