21.08.2024 13:05

Netflix жарнама сатуды 150%-ға арттырды

Netflix (NFLX) жарнамалық орындарды сату бойынша алдын ала келіссөздерді аяқтап, 2023 жылмен салыстырғанда сату көлемінің 150% -ға ұлғаюын белгіледі, бұл компанияның болжамдарына сәйкес келеді.

Жарнама платформада ешқашан пайда болмайды деген он жылдан астам мәлімдемеден кейін, Netflix 2022 жылы бағамын өзгертті, жылдам жарнама командасын құрды және айына $7 жарнамалық жаңа тарифтік жоспарды іске қосты. Netflix-тен кейін жарнамасы бар жазылымды Disney + және Prime Video енгізді. Apple TV + әзірге жарнамасыз жалғыз стримингтік қызмет.
 
Netflix ірі жарнамалық холдингтермен, сондай-ақ тәуелсіз агенттіктермен мәмілелер жасады. Келісімдер жаппай тұтыну тауарлары, технологиялар мен ойын-сауық, автомобиль өнеркәсібі, жылдам тамақтану мейрамханалары және ритейл сияқты негізгі санаттарды қамтиды.

Келіссөздер барысында талқыланған фильмдер мен сериалдардың арасында «Кальмар ойыны», «Уэнздей», «Сыртқы тайғақ», «Счастливчик Гилмор 2», «Джинни мен Джорджия» және «Соқыр махаббат» сияқты танымал жобалар болды. НФЛ және WWE Raw сияқты көпжылдық келісім аясында қаңтарда басталатын тікелей трансляциялар да жарнама берушілердің қызығушылығын тудырды.

Ағылшын тіліндегі алтыншы Netflix сериалы «Бриджертондардың» үшінші маусымы үшін Netflix L'Oreal, Pure Leaf, Amazon Audible, Puig, Booking.com, Stella Artois және Hilton сияқты демеушілермен келісімдер жасады. Тағы бір демеушілер «Эмили в Париже» сериалына тартылды, оның жаңа маусымының бірінші бөлігі осы айда шықты.