28.08.2024 13:09

Hyundai Motor сатуды 2030 жылы 30%-ға арттыруды жоспарлап отыр

Hyundai Motor 2030 жылға қарай жыл сайынғы 5,55 млн автомобиль сатуға қол жеткізуді жоспарлап отыр, бұл 2023 жылға қарағанда 30% -ға көп. Компания электр көліктеріне сұраныстың баяулауына қарсы тұру үшін гибридтік модельдер желісін екі есеге арттыруды жоспарлап отыр.

Оңтүстiк кореялық автоөндiрушi гибридтерге, әсiресе Солтүстiк Америкада сұраныстың артуын күтiп, гибридтiк үлгiлердiң өзiнiң желiсiн 7-ден 14-ке дейiн кеңейтудi жоспарлап отыр. Алайда компания жаңа үлгілерді шығару мерзімін нақтылаған жоқ.

Компания сондай-ақ Солтүстік Америка мен Қытайда (EREV) электр көлік модельдерін ұсынуды, сондай-ақ 2026 жылдың соңына қарай осы өңірлерде жаңа EREV жаппай өндірісін бастауды жоспарлап отыр.

«Hyundai Motor толығымен электрлі автомобильдердің орнына «гибридті» қозғалтқышы бар автомобильдер өндірісіне арқа сүйейтін әлемдік автоөнеркәсіптің жалпы үрдісіне сәйкес келеді. Бұл «будандарға» сұраныстың ең аз дегенде G7 елдерінде қызмет көрсету құнының тым жоғары болуынан және соңғыларын зарядтаудың ұзақ уақытынан электромобильдерге сұранысқа қарағанда жоғары болуымен байланысты. Алайда, кореялық Hyundai Motor автоөнеркәсібінің көшбасшысы оның өршіл жоспарын орындау үшін 2030 жылға дейін «гибридтер» өндірісін жылына 4-5% -ға ұлғайтуға тура келеді, бұл өсімнің жоғары қарқыны болып табылады. Сондай-ақ 2030 жылға дейін Hyundai Motor компаниясының "гибридтеріне" деген сұраныс оның жоспарланған өндірісі сияқты жоғары қарқынмен өседі ме деген сұрақ туындайды, бірақ корей корпорациясы негізінен ең жоғары сұраныс күтілетін Солтүстік Америка нарықтарына сүйенеді», - деп атап өтті Freedom Finance Global жетекші талдаушысы Наталья Мильчакова.

Әлемдегі үшінші ірі автоөндіруші Hyundai өзінің үлестес тұлғасы Kia Corp. компаниясымен бірге 2025-2027 жылдар аралығындағы кезеңде 4 трлн вон ($2,99 млрд) сомасына акцияларды сатып алу және дивидендтерді едәуір ұлғайту туралы жариялады. Бұл шаралар компанияның инвестор түбіндегі орта және ұзақ мерзімді стратегиясы шеңберінде ұсынылды.