10.09.2024 13:55

Қытайлық электромобиль өндірушілер Германиядағы ірі сауда жәрмеңкесін су басты

900-ге жуық қытайлық автоқұрауыш жеткізушілері мен бірнеше электромобиль өндірушілері (EV) өз өнімдерін Франкфурттағы сауда жәрмеңкесінде ұсынып, алдағы сауда кедергілеріне және ішкі нарықтағы рентабельділіктің төмендеуіне қарамастан, Қытай автоөнеркәсібінің жаһандық қатысуын кеңейте түсетінін көрсетеді.

Еуропа мен Солтүстік Америка қытайлық электромобильдердің импортын тоқтату үшін сауда кедергілерін жасап жатқанына қарамастан, Қытайдың автомобиль секторы шетелге экспансияға белсенді инвестициялауда.

Сейсенбі күні ашылған EV Expo Халықаралық саудаға жәрдемдесу жөніндегі Қытай кеңесімен бірлесіп ұйымдастырылды және жеткізушілердің дәстүрлі көрмесінің қосымша элементіне айналды.

Moody's талдауына сәйкес, елдің жалпы шетелдік инвестицияларындағы Қытайдың автомобиль секторының үлесі 2018 жылғы 16% -дан 2023 жылы 22% -ға дейін өсті, ал автомобиль экспорты биыл рекордтық көрсеткіштерге жетті.

Неміс жеткізушілерінен екі есе дерлік көп қытайлық жеткізушілердің ауқымды қатысуы олардың жаһандық жеткізу тізбегіндегі рөлінің өсіп келе жатқанын көрсетеді. Қытайлық автоөндірушілер импортты шектейтін сауда тарифтерін айналып өту үшін Еуропадағы және басқа елдердегі оқшауланған өндірісті жиі жоспарлауда.

«Қытайлық автоөндірушілер электромобильдер нарығында танылуға және Еуропадағы танымалдығын арттыруға тырысады, алайда бұл өңірде оларға қытайлық электромобильдерге салынатын баж салығының тым жоғарылығынан жергілікті өндірушілермен бәсекелесу өте қиын болады. Егер олар осы баждарды төлемеу үшін өз өндірістерін Еуропада оқшауландыруға тырысса, онда өндірістің өзіндік құны энерготасымалдағыштарға шығындардың өсуінен едәуір өседі және еуропалық елдерде қымбат жұмыс күшінің пайда болуынан қытайлық электромобильдердің арзан құны түріндегі бәсекелестік артықшылық жоғалады», - деп есептейді Freedom Finance Global сарапшысы Владимир Чернов. 

Осы айда жарияланған PwC зерттеуі капиталдың қолжетімділігінің қысқаруы неміс жеткізушілері үшін инновациялық технологияларға инвестицияларды қиындатады, себебі олар шығындардың тиімділігіне шоғырланған. Сонымен қатар, көбінесе мемлекет қолдайтын қытай компаниялары батареялар мен бағдарламалық қамтамасыз етуді жақсартуға жұмсалатын шығындарға бейім, бұл оларға неміс және жапон фирмаларынан нарық үлесін қайтарып алуға мүмкіндік береді.