10.09.2024 14:29

Under Armour қайта құрылымдауға арналған шығыстар болжамын арттырады

Under Armour (UAA) қайта құрылымдау шығындары бұрын күтілгеннен жоғары болады деп мәлімдеді, бұл акциялардың 3% -ға төмендеуіне алып келді.

Өз нәтижелерін жақсартуға және өз қызметінің негізгі бағыттарына назар аударуға тырысатын компания мамыр айында қайта құрылымдау жоспарын ұсынды. Бас директор Кевин Плэнк азық-түлік стратегиясының көптеген салаларына шамадан тыс назар аудару тиімсіздікке және ресурстардың сарқылуына алып келгенін атап өтті.

2019 жылы отставкаға шыққаннан кейін осы жылдың басында бас директор лауазымына қайта оралған Плэнктің басшылығымен Under Armour жарнамалық шығындарды, қорларды және жұмыс күшін қысқартып, еркектердің киімі сияқты табысты тауарларды сатуға назар аударады.

Балтимор компаниясы 2025 және 2026 жылдары салық салынғанға дейін $140 млн-нан $160 млн-ға дейінгі мөлшерде қайта құрылымдау шығындарын көтереді деп күтуде. Бұған дейін шығыстар $70 млн-нан $90 млн-ға дейін болады деп болжанған болатын.

Шығындардың көбеюі компанияның Риалто, Калифорния штатындағы өзінің тарату орталықтарының бірін жабу шешіміне байланысты.

Компанияның акциялары дүйсенбі күні сауда-саттық жабылғаннан кейін жыл басынан бері өз құнының 15% -ын жоғалтты. Бәсекелестер Nike (NKE) және Lululemon Athletica (LULU) акциялары әлсіз сұраныс пен жоғары бәсекелестіктің салдарынан тиісінше 27% және 50% -ға төмендеді.

«Under Armour спорт киімін өндіруші 2025 қаржы жылында оның бір акцияға шаққандағы таза шығыны 2024 фингодпен салыстырғанда 8-9% -ға өседі деп күтеді. Бұл ретте ол келесі қаржы жылында $0,53-0,56 деңгейінде күтілетін акцияға түзетілген таза пайда жөніндегі болжамды өзгерткен жоқ. Негізінен таза шығынның ұлғаюы шығынды филиалдың жоспарланған жабылуына байланысты болады және бір жолғы болуы мүмкін. Біздің ойымызша, нарық осы күтілетін оқиғаның айырбасталатын акциялар шығару сияқты Under Armour қаржылық нәтижелеріне әсерін тым асыра бағалады», - деп есептейді Freedom Finance Global жетекші талдаушысы Наталья Мильчакова.