13.09.2024 21:19

Salesforce «AI революциясының үшінші толқынын» қарсы ала отырып, автономды AI агенттерін енгізеді

Salesforce (NYSE: CRM) бейсенбі күні Dreamforce жыл сайынғы конференциясының алдында өзінің жасанды интеллект базасындағы автономды агенттерінің жаңа жиынтығын ұсынды. Бас директор Марк Бениофф журналистер алдында сөйлеген сөзінде цифрлық агенттердің өрістетілуі гибридті болашақтың бастауын білдіргенін айтты. «Бұл біз жұмыс істеген технологияның ең үлкен және қызықты бөлігі, — деді Бениофф. — Біз енді ғана бастаймыз».

Agentforce Salesforce корпоративтік клиенттеріне өз бизнесінің қажеттіліктеріне сәйкес бейімделген AI базасында агенттерді құруға және таратуға мүмкіндік береді. Ол бірнеше дереккөздерден ақпаратты біріктіретін компанияның Data Cloud платформасында сақталатын барлық деректерді пайдаланады. Дербес көмекшілер қолда бар ақпарат негізінде шешім қабылдай және әрекет ете отырып, клиенттерді қолдау қызметінің өкілдерін алмастырады. Алдын ала бағдарламаланған мәселелерді өңдейтін дәстүрлі чат-боттарға қарағанда, АИ агенттері бір мезгілде бірнеше мәселені талқылап, шеше алады. Бағдарламалық қамтамасыз ету Salesforce бизнес-қосымшаларының үстінен жұмыс істейді.