19.09.2024 10:06

Google жарнамалық технологиялар бизнесінің бір бөлігін сатуды ұсынды

Alphabet (GOOGL) өзінің AdX жарнамалық алаңын сатуды ұсына отырып, Еуропалық Одақтың монополияға қарсы тергеуін аяқтау үшін биыл елеулі қадам жасады, бірақ бұл ұсыныс қабылданбады.

Google компаниясының жоғары табысты жарнамалық бизнесі өткен жылы Еуропалық баспагерлер кеңесінің шағымынан кейін ЕО реттеуші органдарының назарын аударды. Еуропалық комиссия компанияны әлемдегі ең танымал іздеу жүйесіне қарсы төртінші монополияға қарсы іс болып табылатын өз жарнамалық қызметтерін таңдауда деп айыптады.

Монополияға қарсы істерге қатысатын үш заңгер атап өткендей, Google бірінші рет монополияға қарсы іс жүргізу аясында активтерді сатуды ұсынды.

Компания сондай-ақ АҚШ-та сотта жатыр, онда монополияға қарсы органдар Google-дан AdX және DFP деп аталатын Google баспагерлері үшін жарнама серверін қамтитын Ad Manager өнімін сатуды талап етеді.

Баспагерлер Google-дың ұсынысын қабылдамады, себебі олар AdX-ті ғана емес, мүдделер қақтығысын шешу үшін басқа да активтерді сату қажет деп санайды, себебі компанияның жарнамалық технологияларды жеткізу тізбегінің барлық деңгейлерінде бар.

AdX немесе Ad Exchange — бұл жарнама берушілерге тікелей сатылмаған жарнама орындарын нақты уақыт режимінде сатуға болатын платформа.

Іздеу қызметтерінен, Gmail, Google Play, Google Maps, YouTube, Google Ad Manager, AdMob және AdSense кірістерін қоса алғанда, 2023 жылы Google-дың жарнамалық кірісі $237,85 млрд құрады, бұл компанияның жалпы кірісінің 77% -ын құрайды. Google цифрлық жарнама саласындағы басым тұғырнама болып табылады.